Skal sige op i morgen :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. september 2008

sbs78

ja i morgen skal jeg aflevere min opsigelse. Ikke fordi jeg glæder mig vildt meget, men det skal bare overståes.

Jeg er så heldig, at jeg har fået arbejde 1 min gågang fra hvor vi bor, så det betyder at vi kan komme af med min bil, Jeg får også lidt mere i løn :D
Det fedet ved det hele, er at jeg ikke en gang har søgt noget, hun kom selv til mig;)

Håber bare ikke bossen bliver pisse sur på mig, for så bliver de 14 dag, som jeg har tilbage der, ikke særlig sjove.

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Nadi

Så du er simpelthen headhuntet 8D

Din chef kan IKKE tillade sig at blive sur og hvis det bliver træls så sygemelder du dig bare! SIg du har fået lov af mig ;)

Men tillykke med dit nye job :)

-Nadia

Anmeld

10. september 2008

sbs78

Jep jeg er blevet headhuntet, og det er ikke første gang det er sket8D

Ok jeg siger bare at du har givet mig lov til at sygemelde mig:D:)) ville nu også heller blive hjemme:D

Anmeld

10. september 2008

ivfmarie

Fedt nok - tillykke.
Hvad skal du lave?

Har I to biler nu? Eller kan I godt undvære bil helt? Vi overvejer lidt at undvære bilen når vi flytter, men det er sgu besværligt at besøge venner og familie med to børn og ingen bil...

Marie - der lige fes ud af en tangent :S anyways.... tillykke!

Anmeld

10. september 2008

Lulle25

Hej søde held og lykke med det i morgen:D Håber det går og stort tillykke med dit nye job:D
(H)

Anmeld

10. september 2008

Mary

ivfmarie skriver:

Fedt nok - tillykke.
Hvad skal du lave?

Har I to biler nu? Eller kan I godt undvære bil helt? Vi overvejer lidt at undvære bilen når vi flytter, men det er sgu besværligt at besøge venner og familie med to børn og ingen bil...

Vi har to børn og ingen bil :P Vi lever da endnu!8D Men kan godt forstå det må være svært at undvære en bil når man har været vant til een. Vi har aldrig haft bil :$

Anmeld

10. september 2008

Mary

Hov hov, og tillykke med jobbet selvfølgelig!!1:$(H)

Anmeld

11. september 2008

sbs78

ivfmarie skriver:

Fedt nok - tillykke.
Hvad skal du lave?

Hej jeg er frisør:)

Ja vi har to biler, da min mand arbejder 55km væk fra hvor i bor.

Anmeld

11. september 2008

Loggidut

jeg krydser fingre for dig i dag!

Anmeld

11. september 2008

Tikki

kæmpe tillykke med et nye job herfra også :) Det er da fedt det er så tæt på hvor I bor - skønt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.