Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du islænder erfaring er du over 25 år, og kan lide en frisk hest så er Eldur hesten for dig, han er dejlig vallak på snart 10 år, en herre i sin bedste Alder .Han står på en gård i slangerup, han søger skovturs part primært i hverdagen og evt en weekend dag hver anden weekend men ser helst i hver dagen.Han er efter Nói fra Nøddegården, han har sine gangarter i orden og de er meget behagelige.Jeg rider selv lidt konkurrence men primært skovture Hvis det er noget for dig så send mig en sms og vi kan evt finde ud af noget og du kan komme ud og se ham HAN er et kig værd Pris for en dag om ugen 300 pr mdr.pris for 2 dage om ugen 600 pr mdr.Yderliger hvis du har part på ham og virkelig har lyst til at ride kan en dag eksrta ikke fast men ind i mellem kan godt ang, med ydere 150 kr pr ekstra gang hvis du har fast part på ham. (men ikke sikkert)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
hvor ser han skøn ud!
Har desværre ikke den rette erfaring/mulighed
Ville ikke lige smutte uden og smide en bemærkning af til dig
ProjektBaby nu med håb skriver: hvor ser han skøn ud! Har desværre ikke den rette erfaring/mulighed Ville ikke lige smutte uden og smide en bemærkning af til dig
jamen tak skal du have
Uhh han er alt for smuk ,,,
Jeg har redet islændere i 20 år og bor tilmed tæt på Slangerup , jeg mangler bare tiden lige pt . Savner det uhyggeligt meget og når bettemanden er blevet et par år ældre så skal jeg have mig en islænder hyp igen Prøv at søg på hestenettet
Muffi :o=) skriver: Uhh han er alt for smuk ,,, Jeg har redet islændere i 20 år og bor tilmed tæt på Slangerup , jeg mangler bare tiden lige pt . Savner det uhyggeligt meget og når bettemanden er blevet et par år ældre så skal jeg have mig en islænder hyp igen Prøv at søg på hestenettet
ok det er nogle dejlige basser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128