Mettemus har fået sit baby-guld i armene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

IHHHH; er jeg den eneste der bare tjekker konstant om der er kommet et lille billede af guldklumpen??

Nixen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

DK

He he he... jeg sms'ede med Mette og klagede min nød, så jeg har fået et sååååå fint billede af guldklumpen per mms! Han er absolut super super over dejlig, kan jeg fortælle!

Det er fordi hun har glemt kabler mellem kamera/mobil og computer hjemme! Så hun kan først uploade billeder når hun er kommet hjem!

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

DK skriver:

He he he... jeg sms'ede med Mette og klagede min nød, så jeg har fået et sååååå fint billede af guldklumpen per mms! Han er absolut super super over dejlig, kan jeg fortælle!

Det er fordi hun har glemt kabler mellem kamera/mobil og computer hjemme! Så hun kan først uploade billeder når hun er kommet hjem!

Hvor er jeg misundelig - jeg glææææder mig til hun kommer hjem og vi får masser af billeder... men tænkte nok at han bare var så fin så fin så fin!

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Nixen...

Anmeld

7. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Dejligt at høre han er fin!! Hvem kunne forestille sig andet? Vi klarer såmænd nok også at vente

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

DK skriver:

Det lyder jo godt - også selvom vi gerne snart vil se ham! Men så har vi bare det til gode

Anmeld

7. januar 2011

Mettemus

Kig i "Lynhurtigt indlæg" - der er billeder

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

Mettemus skriver:

Kig i "Lynhurtigt indlæg" - der er billeder

Jeg har lige set det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.