Mettemus har fået sit baby-guld i armene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

DK

Mettemus skriver:

Hej piger!

Her en kort update fra en lidt træt, men meget lykkelig nybagt mor.

Vi er stadig på Skejby og regner med at være her min. et døgn mere. Alt går helt perfekt - min lille prins er SÅ fin og vågen. Han sutter ihærdigt, så amningen skal nok komme godt i gang.

Tak Ditte for tråden, det var dejligt at logge på til en masse lykønskninger!

Jeg vender tilbage med en FB og billeder af den smukkeste og fineste lille dreng jeg nogensinde har set

1000 rørstrømske klem herfra!

Ihhh jamen så var der jo ingen problemer med amningen, ligesom du frygtede!!

Uhh jeg glæææder mig også til FB og især billederne af ham den smukke!! Hvor er det altså bare DEJLIGT for jer! Det er så vildt at tænke på at du lige nu bare sidder og kigger på din dreng!!

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Marco2

Ahh okay så bliver jeg da også lige lidt rørstrømsk

Tak for update Mette og endnu engang tillykke med ham. Glæder mig max til billeder af den lækre fyr!

AG

Anmeld

6. januar 2011

Malonde1985

Tillykke med bebsen

Weeee nu begynder der da at poppe babyer ud

Anmeld

6. januar 2011

Angelspot

Ihh hvor skønt, stort tillykke med lilleprinsen, håber alt går godt

Anmeld

6. januar 2011

trine1989

Ej hvor dejligt  stooort tillykke med guldklumpen...

glæder mig til at se billeder

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Mettemus skriver:

Hej piger!

Vi er stadig på Skejby og regner med at være her min. et døgn mere. Alt går helt perfekt - min lille prins er SÅ fin og vågen. Han sutter ihærdigt, så amningen skal nok komme godt i gang.

Jeg vender tilbage med en FB og billeder af den smukkeste og fineste lille dreng jeg nogensinde har set

Kæmpe hjerteligt tillykke med din fine dreng !!

Hvor er det skønt med sådan et lille mirakel… bliver så hyggeligt at se billeder, når I engang er hjemme og har tid og overskud.
Håber du har det rigtig godt  - og rigtig dejligt at høre at amningen er startet så fint!

Anmeld

6. januar 2011

Kit

Dejligt med en opdatering. Jeg glæder mig sådan til at se nogle billeder.

Tillykke med den lille guldklump.

Kit, 36+4

Anmeld

7. januar 2011

chun

Jeg er ny i denne gruppe, men derfor vil jeg da lige ønske tillykke med jeres lille dreng alligevel. Dejligt at læse det er gået så fint og i alle har det godt.

Endnu et STORT tilykke

Vh Charlotte

Anmeld

7. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Hej piger!

Det bliver spændende, om I kommer hjem idag så, men det er nu rart med lidt hjælp, nu når maven er øm efter kejsersnittet. Jeg mener, jeg var indlagt i tre dage, da jeg fik KS ved min første fødsel.

På den anden side er det nu også MEGA-dejligt at komme hjem, hvor der er ro og fred, men det lyder jo som om, det hele bare går der ud af, så det er jo dejligt!

Og jeg GLÆÆÆÆDER mig også til FB og billedspam i vildskab!

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

IHHHH; er jeg den eneste der bare tjekker konstant om der er kommet et lille billede af guldklumpen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.