Curriculum Vitae.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Det lyder fint - tak.

Jeg sendte det jo igår - for allerførste gang, og sørme om jeg ikke skal til samtale på mandag.....

Fedt fedt fedt! Så skal du blot forberede de 10 killer spg. til samtale og spørgsmål, du selv kan stille. Ser lige om jeg kan finde linket fra K-forums hjemmeside...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Det lyder fint - tak.

Jeg sendte det jo igår - for allerførste gang, og sørme om jeg ikke skal til samtale på mandag.....

Linket er her:
http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/jobsamtalens-27-draeberspoergsmaal

Det er desuden rigtig godt at forberede 3 stærke og 3 svage sider af dig selv.

Anmeld

6. januar 2011

tinasmor

Baagøe skriver:

Man starter altid med at skrive det nuværende eller seneste job på

Ved starter mener jeg også bare, at jeg ikke ville tage fritidsjob med. 

Anmeld

6. januar 2011

ekzunz

Baagøe skriver:

Linket er her:
http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/jobsamtalens-27-draeberspoergsmaal

Det er desuden rigtig godt at forberede 3 stærke og 3 svage sider af dig selv.

Tusind tak for linket Det er nogle rigtigt gode spørgsmål at have i baghovedet, bare det at man har tænkt dem lidt igennem kan nok redde mange ellers tavse øjeblikke.

Og ja - tak for reminderen om de stærke og svage sider - jeg kan aldrig finde på noget - kan jeg bruge det som en svag side???

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Det lyder fint - tak.

Ja, og jeg har kommenteret et andet sted med fif

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Tusind tak for linket Det er nogle rigtigt gode spørgsmål at have i baghovedet, bare det at man har tænkt dem lidt igennem kan nok redde mange ellers tavse øjeblikke.

Og ja - tak for reminderen om de stærke og svage sider - jeg kan aldrig finde på noget - kan jeg bruge det som en svag side???

Jeg kalder altid svage sider udviklingssider til selve samtalen. Hvis du er en stille person, kan du bruge det og hvus du taler meget, kan du bruge det.

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

tinasmor skriver:

Ved starter mener jeg også bare, at jeg ikke ville tage fritidsjob med. 

Arrh. Min fejl

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Nå, unge dame... Hvordan gik det så idag? Har tænkt på dig og forsøgt at sende dig mine bedste og mest positive tanker

Anmeld

10. januar 2011

Fines mor

Znuzke skriver:

Jeg er - på opfordring fra et firma - i fuld gang med at kreere et CV. Det er bare ikke nemt synes jeg og jeg er allerede stødt på de første spørgsmål.

1: Civilstand - jeg skriver jeg er samlevende, men hvad med børn?? Skal jeg skrive jeg har 2 børn, at vi ialt har 5 børn eller?? Hvor detaljeret skal jeg være??

2: Erhvervsforløb - hvor langt skal jeg gå tilbage? Jeg har haft, ikke mange, men nogle jobs, skal jeg gå helt tilbage til 1993 hvor jeg startede som kontorelev? Jeg tænker at min tid som tankpasser, jordbærplukker og avisbud forlængst er blevet irrelevant??

Og gerne lidt hurtig hjælp de damer - der sidder en mand og venter på mit CV....

Du behøver ikke oplyse personlig stand, og dermed heller ikke hvormange børn du har:-) De kan jo spørge, hvis de mener det er relevant.

Jeg ville lave et CV som er branchebestemet, altså fjerne alt det som ikke omhandler den virksomhed. Det kræver lidt mere arb. men de har jo ingen glæde af dit cafe job i 90 *GGGGG*

Anmeld

10. januar 2011

Fines mor

Znuzke skriver:

Er den med gode og dårlige ikke ved at uddød? *G* Ellers bør den da snart være det hi hi. SOm 3-5 år GAB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.