min mave uge 20+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

mor-til-maj

mange tak jeg synes også at tiden går meget langtsomt :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Sitrani

Hej hej

Tror jeres barn bliver smukt under alle omstændigheder! Er af den overbevisning, at de kønneste børn er og blir "dem der er blandede".. Hehe

Jeg er selv kæreste med en mulat, og vi venter barn til juli, så det bliver også spændende hvad farve den lille får! Min kæreste er rimelig mørk af en mulat at være, så håber da på, at den lille får lidt farve..

Held og lykke med det hele!

Mvh Sille

Anmeld

11. januar 2011

mor-til-maj

tror også at hun bliver smuk. der er også en stor forskel med det mulatter der, nogen er lyser og nogen er mørker, så tror at din bliver 50/50 eller 70/50 hehe for din kæreste har jo det hvid hormoner man kan sige

Anmeld

11. januar 2011

mor-til-maj

STN skriver:

Hej hej

Tror jeres barn bliver smukt under alle omstændigheder! Er af den overbevisning, at de kønneste børn er og blir "dem der er blandede".. Hehe

Jeg er selv kæreste med en mulat, og vi venter barn til juli, så det bliver også spændende hvad farve den lille får! Min kæreste er rimelig mørk af en mulat at være, så håber da på, at den lille får lidt farve..

Held og lykke med det hele!

Mvh Sille

tror også at hun bliver smuk. der er også en stor forskel med det mulatter der, nogen er lyser og nogen er mørker, så tror at din bliver 50/50 eller 70/50 hehe for din kæreste har jo det hvid hormoner man kan sige

mvh betty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.