min mave uge 20+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

mor-til-maj

Vi er bare så glad at vi har vores lille mulat pige derind. Hun sparker men ikke meget. vil bare mærke hende sparke lidt mere

Min fyr og jeg er lidt nysgerrig hvad farve hun får. De siger at de er helt lys når de er nyfødt ??? er der nogen der ved noget om det ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

merichs

Fin lille mave

Kan desværre ikke svare dig mht farven

Anmeld

5. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

tillykke med graviditeten. hvor langt er du? jeg er mulat og er selv meget nysgerri over hva farve vores blir da min kærese er lys

Anmeld

5. januar 2011

mamalicious

SMUK mave !!

Har læst før herinde, om en der fik en lækker lille mulatpige, som var lys da hun kom ud. Hun efterspugte også HVORNÅR de normalt fik den smukke mulat farve ??!! ..... Kan ikke huske om det var hende der hed nougatmusen ????

Anmeld

6. januar 2011

Omonigho

Hejsa,

Sikke en fin mave!

Det er meget forskelligt med farven. Begge mine børn (jeg er mulat) er født helt lyse, men i dag er de 5 og 6 år gammel, og forskellige i farven. Min søn blev mørkere allerede efter et par måneder, og er stadig mørkere end min datter, i dag.

Nu må vi se, hvordan den lille ny bliver...

Anmeld

6. januar 2011

MetteMTH

mor-til-maj skriver:

Vi er bare så glad at vi har vores lille mulat pige derind. Hun sparker men ikke meget. vil bare mærke hende sparke lidt mere

Min fyr og jeg er lidt nysgerrig hvad farve hun får. De siger at de er helt lys når de er nyfødt ??? er der nogen der ved noget om det ?

Hejsa.. Jeg har en veninde, men hun er så bare mulat.. syntes faktisk hun er rimelig mørk.. Men hendes datter er helt hvid, var hun også da hun blev født.. Jeg har selv været kærester med en mulat engang, og hans søskende var også mørke, de havde alle sammen en hvid far, så jeg vil tror jeres barn er mørk.. De er bare så søde sådan nogle mulat børn med små mørke krøller..  

Anmeld

7. januar 2011

mor-til-maj

den-lykkeligste skriver:

tillykke med graviditeten. hvor langt er du? jeg er mulat og er selv meget nysgerri over hva farve vores blir da min kærese er lys

jeg er i uge 21 nu og stadig meget nysgerrig

Anmeld

8. januar 2011

mor-til-maj

mamalicious skriver:

SMUK mave !!

Har læst før herinde, om en der fik en lækker lille mulatpige, som var lys da hun kom ud. Hun efterspugte også HVORNÅR de normalt fik den smukke mulat farve ??!! ..... Kan ikke huske om det var hende der hed nougatmusen ????

tak skal du have... skal prøve og se om jeg kan find noget svar

Anmeld

8. januar 2011

mor-til-maj

hesteloppen skriver:

Hejsa,

Sikke en fin mave!

Det er meget forskelligt med farven. Begge mine børn (jeg er mulat) er født helt lyse, men i dag er de 5 og 6 år gammel, og forskellige i farven. Min søn blev mørkere allerede efter et par måneder, og er stadig mørkere end min datter, i dag.

Nu må vi se, hvordan den lille ny bliver...

hej ok altså er ikke mulat men er ikke helt mørkt hehe, min fyr er lyst, ved ikke, vi må vent og se

Anmeld

8. januar 2011

Ka+Ma=Be

Sikke en flot mave! Bare man selv bliver lige så flot  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.