Carina87 skriver:
Lige præcis! Og ja, alle der møder en med "Hej tykke" burde sendes til sverige! Eller... de mener det jo ikke så slemt, men jeg ønsker, at de en dag selv blir gravide
Og godt at høre det ikke kun er mig der har givet op i kampen mod mormorarmene. Motion er bare ikke sjovt når det gør ondt. Vi tar kampen op bagefter. Martin er helt med på at det er det vi skal og hans mor har sagt ja til at tage sig af krapylet i mens
(vi kører lige forbi dem på vej til fitness) Nu må vi se om det blir så nemt, men jeg håber!
Træls du bøvler sådan med kroppen. Kan du ikke blive sygemeldt på deltid eller noget? Hvornår skal du på barsel?
jeg HÅÅÅBER også at det bliver forholdsvis nemt eller i hvert fald muligt, at få en god rutine op at køre med træning, når det er prinsen kommer til verdnen. Jeg VIL tilbage til min før-gravide vægt!
Jeg har haft luftet for en mellemleder at jeg muligvis kommer til dem her efter nytår (det vil jo så sige nu eller i næste uge) for at høre om jeg kan arbejde hjemmefra tirsdag og torsdag. Problemet er at det er de lange dage uden mulighed for at komme ned at ligge og hvile i løbet af dagen, der bare slår mig fuldstændig ud. Jeg har SÅ ondt her til aften. Var på arbejde hele mandag. Det gik ok, var da træt da jeg kom hjem, men det var ok. Tirsdag var kun en halv dag, da jeg skulle til fødselsforberedelse, men da jeg kom hjem var jeg godt nok smadret. Ja og så i dag har bare været rigtig træls at komme igennem.... Men jeg kunne jo håbe på at kun at skulle på arbejde hver 2. dag kunne gøre nok...
Jeg skal på barsel her i starten af februar, så jeg har jo også kun lige under en måned tilbage på arbejde, så jeg burde jo bare kunne bide tænderne sammen. Men lige nu synes jeg godt nok det er lidt uoverskueligt.... 
Anmeld