Har lige fået foræret 3 hele sække med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Anja

pige baby tøj str 56, 62 og 68 :)

Det meste virker lækkert og ikke slidt, så det er super - hvis der så altså kommer en pige ud ! :)) Ellers har vi jo stadig tøjet fra Elias og Jonas som bare ligger i sække på hemsen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

bette

skønt at være forberedt:D

Anmeld

10. september 2008

Nadi

Hvor skønt! Det er altid dejligt at have til begge køn, og at være forberedt. Lækkert lækkert :D

-Nadia

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

det er altså så lækkert når man kan arve, for så små nogle børn bruger jo slet ikke tøjet på samme måde!

tillykke med hamstringen!

Anmeld

10. september 2008

Helle30

Tillykke! Det er simpelthen som at vinde i Lotto, når man arver en god portion tøj i de rigtige str.
Vi har nu, hvad der svarer til 10 sorte sække propfyldt med alt i str. 60 - 92 og vi føler os meget heldige.
Jeg har kun købt tøj til Sofie, når jeg har fået lyst til at bruge penge på at forkæle hende.
- Tør simpelthen ikke tænke på, hvad alt vores arvede tøj ville koste, hvis vi skulle ud og købe, og meget af det er næsten uforvasket og helt nyt.
Desuden har vi arvet fodtøj af højeste kvalitet (Ecco, elefanten, Viking og Addidas) som stort set ikke har været brugt, og derfor har jeg ingen skrupler ved at give sofie det på fødderne (når hun engang gider gå:@).

Nu ved vi jo, at den næste bliver en pige igen, så jeg vil læne mig tilbage og i nærmeste fremtid købe lidt nyt tøj til mig selv8D

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.