Lorte sundhedssystem ( Oliver )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

DK

Åhhh det er bare så TRÆLS for jer! Stakkels Oliver, og stakkels hele din familie!

Jeg håååber de ansætter en ny per 1/2 som er fyldt med gå på mod og klar til at tage fat, og lige har viljen og evnen til at hjælpe jer!

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Ja så sidder jeg så her og er sååååååååå skuffet...

Vi kommer til Odense med ærmerne smurt op og klar til " kamp" samarbejde...

Og hvad siger de så????

Opgaven er for stor for vores team så vi sender jer videre til Kolding... Han laver en henvisning og ja den skide læge/ psyk i Kolding har lovet mig 3 gange at ringe tilbage men har endnu ikke gjort det...Det lovede hun for 2 mdr. siden...

Nu kontakter han så hende og får sat noget i værk med Oliver, så får vi sgu at vide at hun stopper i Kolding den 1.februar, så nok derfor hun ikke kontakter mig... Hun skal nu ringe tilbage til Odense men gør hun det... Er godt nok spændt...

Hvor sidder vi om 2 mdr... stadig smidt rundt i systemet eller???

Er så pisse vred, skuffet, ked... Så hjælp dog min Oliver...

Majbritt

Det er simpelthen utroligt, men det er DESVÆRRE ikke første gang jeg har hørt det. Min veninde har en datter, som har en bule i den ene side (cyste/knude) i venstre side af ansigtet + er døv på det ene øre. Hun skal opereres, men er også blevet smidt frem og tilbage og frem og tilbage.....og så lige frem og tilbage i sundhedssystemtet. Enten var lægen syg....lægen hasteindkaldt til en akut opereation... eller misforstået information om tid og sted (DET SKAL LIGE SIGES; AT HVER GANG SKULLE DE KØRE FRA SVENDBORG OG OVER TIL RIGET). Og sidste gang....hvor de for 4. gang skulle igang, der endte det med, at de blev sendt videre til andre læger, fordi de ikke turde tage en beslutning omkring operation....

Hver gang møder man kampklar op på sygehuset, hvor man mentalt har forberedt sig på, at NU skal vi videre, så barnet kan blive rask....og hver gang føles det jo som at få en skovl smasket hårdt ind i ansigtet!!

Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget, for det hjælper jo ikke Oliver at give disse eksempler, men jeg ville også bare fortælle dig,

at I er ikke alene!! 

Du skal i hvert fald have masser af knus og tanker fra mig! Jeg håber virkeligt, at de ringer, så I kan få hjælp til lille Oliver! 

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Ja så sidder jeg så her og er sååååååååå skuffet...

Vi kommer til Odense med ærmerne smurt op og klar til " kamp" samarbejde...

Og hvad siger de så????

Opgaven er for stor for vores team så vi sender jer videre til Kolding... Han laver en henvisning og ja den skide læge/ psyk i Kolding har t mig 3 gange at ringe tilbage men har endnu ikke gjort det...Det de hun for 2 mdr. siden...

Nu kontakter han så hende og får sat noget i værk med Oliver, så får vi sgu at vide at hun stopper i Kolding den 1.februar, så nok derfor hun ikke kontakter mig... Hun skal nu ringe tilbage til Odense men gør hun det... Er godt nok spændt...

Hvor sidder vi om 2 mdr... stadig smidt rundt i systemet eller???

Er så pisse vred, skuffet, ked... Så hjælp dog min Oliver...

Majbritt

Det var dog frustrerende. De burde snart tage affære

Anmeld

5. januar 2011

NinaNymannMadsen

det er da simpelthen for dårligt.
de burde gøre noget mere end det for i får den hjælp i har brug for til oliver.

det er for dårligt hun ikke har ringet igen og sagt det som det var så det hurtiger har kunne blive gjort noget.
det kan gøre en så vred når man får sådan en behandling.

Anmeld

5. januar 2011

Tulle28

Aj hvor bliver jeg vred på dine/jeres vegne!! Min familie døjer selv med sundhedssystemet lige pt. og selvom en veninde, som er sygeplejerske, siger det er regeringens skyld pga. nedskæringer, så vil jeg tillade mig at påstå at der dælme også mangler nogle på de danske sygehuse som vil tage et ansvar - uanset stress og personalemangel!  

Den behandling I får er helt, helt uacceptabel! Og du har jo banket i bordet op til flere gange?!! Kan du ikke skrive et brev til sundhedsministeren eller den ansvarlige i din kommune?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.