Lorte sundhedssystem ( Oliver )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

twinboys

Ja så sidder jeg så her og er sååååååååå skuffet...

Vi kommer til Odense med ærmerne smurt op og klar til " kamp" samarbejde...

Og hvad siger de så????

Opgaven er for stor for vores team så vi sender jer videre til Kolding... Han laver en henvisning og ja den skide læge/ psyk i Kolding har lovet mig 3 gange at ringe tilbage men har endnu ikke gjort det...Det lovede hun for 2 mdr. siden...

Nu kontakter han så hende og får sat noget i værk med Oliver, så får vi sgu at vide at hun stopper i Kolding den 1.februar, så nok derfor hun ikke kontakter mig... Hun skal nu ringe tilbage til Odense men gør hun det... Er godt nok spændt...

Hvor sidder vi om 2 mdr... stadig smidt rundt i systemet eller???

Er så pisse vred, skuffet, ked... Så hjælp dog min Oliver...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Ryberg

- det er umiddelbart min reaktion over dit indlæg..

Nøj der er nogen mennesker der skulle skamme sig og jeg håber de sover elendigt i nat..

Hvorfor er det at der ikke bare findes 1 menneske som siger "ved du hvad, nu hjælper jeg jer hele vejen igennem det her" ....

Det er så trist, og jeg håber ****** snart i finder ud af det og møder en omgang medgang.. for det her kan i IKKE bruge til noget..

Anmeld

4. januar 2011

Caroline86

F*** hvor er det ringe smukke

ØV hvor træls....

Jeg håber virkelig der snart er nogen der gør noget for Jer!!!!

Kæmpe store kram!

Anmeld

4. januar 2011

Henri84

EJ det kan da bare ikke passe
Havde sådan håbet i havde fået hjælp i dag

Anmeld

4. januar 2011

Low

jeg er målløs 

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Og hvad siger de så????

Opgaven er for stor for vores team så vi sender jer videre til Kolding... Han laver en henvisning og ja den skide læge/ psyk i Kolding har lovet mig 3 gange at ringe tilbage men har endnu ikke gjort det...Det lovede hun for 2 mdr. siden...

Nu kontakter han så hende og får sat noget i værk med Oliver, så får vi sgu at vide at hun stopper i Kolding den 1.februar, så nok derfor hun ikke kontakter mig... Hun skal nu ringe tilbage til Odense men gør hun det... Er godt nok spændt...

Majbritt

år bliver fandme så gal, undskyld sproget, men det kan da ikke være rigtigt det skal gå ud over jer, så må de da finde en anden løsning, istedet for bare at smide rundt med folk

SENDER EN KÆMPE KRAMMER OG HÅBER AT DER SNART SKER NOGET

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

twinboys skriver:

Og hvad siger de så????

Majbritt

Sikke nogle idioter !!!

Håber virkelig snart de tager sig sammen ! Nu kan det da være nok !

Varme tanker fra mig 

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Kan snart heller ikke mere... 4år er rigtig laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid og det bliver bestemt ikke bedre...

Jeg kan ikke forlade huset uden han kaster op...

Hvis de ikke gør noget nu bliver det bare endnu værre...

Majbritt

Anmeld

4. januar 2011

Mi

Hvor er jeg bare ked af at høre det  Man er bare så sårbar med hensyn til sine børn og magtesløs når man ikke selv kan hjælpe sine børn og ikke kan få hjælp. Jeg håber så meget at i snart kan få hjælp. Virkelig hjælp. Nogen som lige præcis ved hvad de skal gøre og ved hvad de snakker om.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. januar 2011

B&J

åhhh hvad er lige det der sker.. kan de slet ikke se det er alvor og ikke en leg med kastebold

ville ønske jeg kunne gøre noget men kan jeg desværre ikke kun håbe af i snart får den hjælp i fortjener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.