Amning - Hjælp til nybegynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Sakris

Valle81 skriver:

Jeg vil bare lige give et fif ang din mælk der løberhelt vildt om natten:0)

Tag en ble og klip den midt over og brug dem som ammeindlæg:0) Det var det eneste der hjalp mig:0)

Min stedfar foreslog faktisk om jeg ikke kunne bruge hygiejnebind, og det var jo så faktisk ikke engang et dårligt forslag! De må da også kunne holde en hel nat, uden at skulle skifte flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Noneother

Sakris skriver:

Da jeg lå på patienthotellet fik jeg også to panodiler hver morgen og aften. Men hvor lang tid gjorde du det? Det kan være jeg lige skal forhøre min læge om det. For det hjalp faktisk rigtig godt der!

Det gjorde jeg vel i en uges tid. -Til jeg selv følte at jeg kunne klare det uden.

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Sakris skriver:

Det råd med de frie babser fik jeg også på patienthotellet, og gik simpelthen og dryppede alle vegne og sov ovenpå de der plast/vat engangs-måtter man skifter babyer på! Synes vores lejlighed er for kold, og får nærmere spændinger end noget godt ud af det. Så det er jeg hurtigt stoppet med igen. Min kæreste synes ellers det var toppen! haha 

Haha - Ja det ku jeg forestille mig
Nej, hvis det er koldt, så kan jeg godt se at det ikke går, så kan du jo få brystbetændelse, det vil vi ikke ha

Held og Lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.