Fru Dinesen skriver:
Har lige nogle spørgsmål som jeg virkelig godt kunne tænke mig svar på 
håber nogle vil hjælpe
Hvordan blev i sat igang ????
Hvorfor ???
Hvor langt var i jeres graviditet ???
hvor åbne var i ved første undersøgelse ???
Jeg er i uge 37 og bliver sat igang pga. vores lille Alberte er 33% over vægt + jeg har graviditet sykkersyge og et bækken der er gået amok
skal på syghuset i morgen med henblik på at blive sat igang efter samtalen men ved faktisk ik hvordan de vil gøre det ...... jeg er 1 cm åben
Knusss Linda
Jeg blev sat igang den 13/4-2007 havde termin d.16/4-2007. De havde en mistanke om sivende forstervand. Jeg var ikke åben.
Jeg fik lagt en stik pille kl 8. tog hjem skulle komme igen kl 13 og få en til. hjem igen komme igen kl 18 fik sidste stik pille. Veerne tog til efter en gå tur og jeg blev indlagt.
Jeg fik morfin at sove på da der ikke skete noget. om morgene fik jeg lavment osv kom på en fødselsstur. fik lagt vedrop.. men åbnede mig meeeeget langsom selvom veerne var gode. fik 2 gange epidural. Det hjalp herligt. Da jeg endelig den 14/4 kl 22.35 var 10cm åben fandt de ud af Mikkel stod forkert.. så selvom jeg havde press veer måtte jeg ikke presse så jeg endte i aks. Mikkel blev tager ud kl. 01.00 d 15/4-2007
Anmeld