Jer der blev sat igang ???? hjæælllpppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Chalala85

Fru Dinesen skriver:

Har lige nogle spørgsmål som jeg virkelig godt kunne tænke mig svar på 

håber nogle vil hjælpe 

Hvordan blev i sat igang ???? 

Hvorfor ???

Hvor langt var i jeres graviditet ???

hvor åbne var i ved første undersøgelse ???

Jeg er i uge 37 og bliver sat igang pga. vores lille Alberte er 33% over vægt + jeg har graviditet sykkersyge og et bækken der er gået amok  skal på syghuset i morgen med henblik på at blive sat igang efter samtalen men ved faktisk ik hvordan de vil gøre det ...... jeg er 1 cm åben 

Knusss Linda 

Jeg blev sat igang den 13/4-2007 havde termin d.16/4-2007. De havde en mistanke om sivende forstervand. Jeg var ikke åben.

Jeg fik lagt en stik pille kl 8. tog hjem skulle komme igen kl 13 og få en til. hjem igen komme igen kl 18 fik sidste stik pille. Veerne tog til efter en gå tur og jeg blev indlagt.

Jeg fik morfin at sove på da der ikke skete noget. om morgene fik jeg lavment osv kom på en fødselsstur. fik lagt vedrop.. men åbnede mig meeeeget langsom selvom veerne var gode. fik 2 gange epidural. Det hjalp herligt. Da jeg endelig den 14/4 kl 22.35 var 10cm åben fandt de ud af Mikkel stod forkert.. så selvom jeg havde press veer måtte jeg ikke presse så jeg endte i aks. Mikkel blev tager ud kl. 01.00 d 15/4-2007

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Henriette1973

Hej

Da jeg fødte min datter for snar 2 år siden, var jeg 12 dage over tiden og havde forhøjet blodtryk. Jeg fik den første stikpille kl 14 mandag, og om natten var der lidt murende i lænden, men ikke mere. Kl 12 tirsdag fik jeg sat yderligere 2 stikpiller op, da jeg kun havde en blød livmoderhals, og var ikke åbnet. Kl 15 begyndte veerne og kl 21.41 er min datter født.  

Anmeld

4. januar 2011

lucas<3

Fru Dinesen skriver:

Har lige nogle spørgsmål som jeg virkelig godt kunne tænke mig svar på 

håber nogle vil hjælpe 

Hvordan blev i sat igang ???? 

Hvorfor ???

Hvor langt var i jeres graviditet ???

hvor åbne var i ved første undersøgelse ???

Jeg er i uge 37 og bliver sat igang pga. vores lille Alberte er 33% over vægt + jeg har graviditet sykkersyge og et bækken der er gået amok  skal på syghuset i morgen med henblik på at blive sat igang efter samtalen men ved faktisk ik hvordan de vil gøre det ...... jeg er 1 cm åben 

Knusss Linda 

jeg fik taget mit vand fordi jeg var gået 14 over tid og havde haft veer i 4 dage. jeg var 42+0

jeg kom der på tirsdag aften fordi jeg ikke havde sovet særlig meget siden søndag og tirsdag var jeg 2 cm åben.

onsdag ved 8 tiden var jeg stadi 2 cm åben og ved 12 tiden var jeg 9 cm åben og så tog de vandet,

Anmeld

4. januar 2011

Mor til L&S

Fru Dinesen skriver:

Takkk for svar  

Andre der har prøvet det uden vandet var gået ????

Jeg blev sat i gang  på min termins dato pga de var bange for at jeg havde svangerskabsforgiftning.. Fik 1 stikpille om aftenen og små veer i løbet af natten.

Næste morgen kunne de prikke hul og vandet gik og veerne kom hurtigt.. 4 timer efter blev hun født

Anmeld

4. januar 2011

Fru Dinesen

10000 Tak for svar alle i skønne qvinder ...

Puuhhaaa er helt oppe og køre over det er i morgen at der endelig sker noget 

Men har da også en go potion nervøsitet i maven...

Skriver i morgen hvordan det gik

Knussss Linda  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.