Har lige nogle spørgsmål som jeg virkelig godt kunne tænke mig svar på 
håber nogle vil hjælpe
Hvordan blev i sat igang ????
Hvorfor ???
Hvor langt var i jeres graviditet ???
hvor åbne var i ved første undersøgelse ???
Jeg er i uge 37 og bliver sat igang pga. vores lille Alberte er 33% over vægt + jeg har graviditet sykkersyge og et bækken der er gået amok
skal på syghuset i morgen med henblik på at blive sat igang efter samtalen men ved faktisk ik hvordan de vil gøre det ...... jeg er 1 cm åben
Knusss Linda
Jeg blev sat i gang fordi vandet var gået:
vandet gik, jeg ringede til hospitalet, de bad mig komme. Først troede de ikke på det, men da de tjekkede kunne de godt se at alt vandet var gået. Jeg var omkring dagen før min terminsdato. Jeg var slet ikke åben. Så skulle sygeplejesken vurderer om jeg skulle komme tilbage næste dag for at få en pille (til at sætte i gang) Tiden var på det tidspunkt ca 17. Hun kunne ikke rigtig bestemme sig, men besluttede sig til sidst for, at jeg skulle have pillen nu. Så den fik jeg.
Så tog vi hjem, lidt over 20 begyndte jeg at få det dårligt (ondt) og kun 15 min efter gik veerne for alvor i gang. Jeg havde slet ikke nogen overgang (altså med små plukveer) de kom med 3 min. mellemrum og gjorde nas. Efter et par timer ringede min kæreste til sygehuset, med de bad os vente. Omkring midnat ringede han igen fordi jeg havde så mange smerter at han ikke følte han kunne komme i kontakt med mig (jeg kunne dog sagtens høre ham, men havde bare ikke overskud til at snakke eller overholde aftale- som gik ud på, at jeg skulle klemme hans finger når der var en ve så han kunne se tiden mellem dem) men de overlappede bare hinanden så jeg orkede ikke noget.
De lod mig komme kl 24. Håbede jo jeg var vild udspilet efter så mange smerter og i så lang tid (det var jo reelt kun 4 timer, men følte som ti gange så mange
)
Kaste lidt op, og så op på briksen. 0 cm udvidet
Hvad!!! Det kan bare ikke passe. Flere timer gik og et par cm mere åbent.
Ej hvor var jeg sur på min krop. Råbte et par gange op efter den epodoral som jeg desperat ville have. Kl 05 kom ridderen på den hvide hest- aka dokteren som skulle ligge den. Åh ve og vel hvor skønt. Frem og tilbage med massere af læger pga hjerterytme fejl hos baby. Tale om akut kejsersnit kl 07.50. Jeg fik 10 min, til selv at presse ellers ville de åbne mig. Jeg pressede alt jeg havde lært, og så kom hun.
Min dejlige lille datter
Anmeld