spasser læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

er også rigtig ked af det, og hun blev så fornærmet at hun vrisset af mit barn, altså ikke talte pænt men brugte et rigtig grimt tonleje, og mente ikke at man burde tude ´når ens barn skal stikkes

ej okay... det skal hun sgu da ikke blande sig i... det gør da ondt helt inde i hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Sig mig er han sadist????  Føj for en klam læge...jeg ville indberette ham lige med det samme...er faktisk meget rystet

Tag billeder af det så har du beviser senere hen.

Stakkels barn

har taget billede, det er ikke bare blåt men nærmer helt kul sort. er bare så ked af det,

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

der var en der tog blodprøve på samme måde på Søren da vi var i behandling. Nu er han jo en stor, fuldvoksen mand, men hans arm - der også blev helt sort i albuehulen - gjorde også virkelig ondt, så jeg kan kun  forestille mig hvordan det må være for et lille barn

men jeg håber at du kan overkomme din egen frygt og blive ved dit barn næste gang, for det er da voldsomt, at du føler noget så voldsomt at du vælger at gå fra barnet når det skal ske for ham/hende

gik mere fra mit barn fordi at sidst H*n blev stukket ville h*n ikke have jeg hørte ved sig. skreg hver gang jeg nærmet mig mit barn, derfor,

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ej okay... det skal hun sgu da ikke blande sig i... det gør da ondt helt inde i hjertet

meget, havde håbet på en okay god oplevelse

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er ked af at sige det, men det er rigtig svært at tage blodprøver på børn! og metoden lægen brugte er desværre ikke unormal... sådan er der mange dert gør... desværre!

Ja, jeg maa sige at jeg er enig.

desvaerre saa vil man selvfolgelig ikke have at ens barn skal have ondt og det skal helst vaere hurtigt overstaaet, men det ER svaert at finde de bitte smaa blodaarer - nogle sygeplejersker jeg har oplevet er decideret fantastiske. de har bare en evne til at finde dem uden at kunne se dem, men det er en evne der kraever mange aars erfaring.

hilsen fra en der har en lille smule erfaring indenfor sundhedsvaesenet

Anmeld

4. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

meget, havde håbet på en okay god oplevelse

Jeg tror aldrig blodprøver på børn bliver en okay oplevelse

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg tror aldrig blodprøver på børn bliver en okay oplevelse

mente mere med en okay oplevelse på den måde at have en dejlig sød læge,

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Miamaja skriver:

Ja, jeg maa sige at jeg er enig.

desvaerre saa vil man selvfolgelig ikke have at ens barn skal have ondt og det skal helst vaere hurtigt overstaaet, men det ER svaert at finde de bitte smaa blodaarer - nogle sygeplejersker jeg har oplevet er decideret fantastiske. de har bare en evne til at finde dem uden at kunne se dem, men det er en evne der kraever mange aars erfaring.

hilsen fra en der har en lille smule erfaring indenfor sundhedsvaesenet

men stadig så roder man ikke rundt i en lille babys arm det gør frygtelig ondt. så hellere stikke en ekstra gang, men bestemt ikke rode rundt det gør man ikke, man kan gøre det ved en voksen for en voksen kan sige fra men det kan en baby ikke.,,

Anmeld

4. januar 2011

2721

Anonym skriver:

men stadig så roder man ikke rundt i en lille babys arm det gør frygtelig ondt. så hellere stikke en ekstra gang, men bestemt ikke rode rundt det gør man ikke, man kan gøre det ved en voksen for en voksen kan sige fra men det kan en baby ikke.,,

Tror som flere andre desværre det er meget normalt. De gjorde det samme på min søn da de ikke kunne finde hans blodåre. Heldigvis kunne han ikke mærke det da han havde emla-plastre på, men det så ikke rart ud.
Måske du skulle købe sådan nogle til næste gang. De fås på apoteket og koster 75,50kr. De skal sidde på en time inden blodprøven skal tages..
Knus

Anmeld

4. januar 2011

dorthemus

Ni-ko-li-ne skriver:

vi skulle have taget blodprøver på OUH det foregik på samme måde...

stik, rode rundt, stikke mere, rode mere rundt osv osv... til vi sagde STOP

Puha jeg er rystet, håber aldrig jeg kommer til at opleve en læge stikke mit barn sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.