spasser læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.975 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Anonym trådstarter

mig og mit barn skulle idag op og have taget blodprøver til faderskabssag,

jeg har taget min mor med da jeg ikke vil være der inde når mit barn skal stikkes for det kan mit hjerte ikke bære.

jeg bliver stukket og går stor tudene ud.

kan hører mit barn skrige i lidt over ti minutter og tuder syntes det er lang tid, bliver kaldt ind for at trøste mit barn, og kan se min mor er sur og vi går(hun viser ikke sin vrede for mit barn)

vi pakker mit barn ned og går,

da vi så er kommet ud sagde hun at det var en spasser læge som da hun først skulle stikke mit barn stikker forkert men lader nålen blive i mit barns arm og roder rundt efter en blodåre inde i armen min mor siger at hun sagde lægen skulle stoppe for det gør herre nas, lægen stopper og bliver fornærmet og siger så kan jeg da også bare finde en anden læge når du ikke kan lide min måde at tage blodprøver på,   der kommer en ny læge og hun kan heldigvis stikke i første forsøg,   

nu er mit barns arm mega hævet og næsten sort nøj hvor er jeg gal, mit barns arm gør mega ondt h*n vil ikke have jeg på nogen måde rører armen,

den læge er ikke min egen da jeg ikke må bruge min egen læge for så mener amtet jeg kan snyde?

nøj mit hjerte græder og er så gal

og skal have taget blodprøver i næste uge,! glæder mig godt nok ikke, forstår simpelhen ikke hvorfor der skal tages to!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

mig og mit barn skulle idag op og have taget blodprøver til faderskabssag,

jeg har taget min mor med da jeg ikke vil være der inde når mit barn skal stikkes for det kan mit hjerte ikke bære.

jeg bliver stukket og går stor tudene ud.

kan hører mit barn skrige i lidt over ti minutter og tuder syntes det er lang tid, bliver kaldt ind for at trøste mit barn, og kan se min mor er sur og vi går(hun viser ikke sin vrede for mit barn)

vi pakker mit barn ned og går,

da vi så er kommet ud sagde hun at det var en spasser læge som da hun først skulle stikke mit barn stikker forkert men lader nålen blive i mit barns arm og roder rundt efter en blodåre inde i armen min mor siger at hun sagde lægen skulle stoppe for det gør herre nas, lægen stopper og bliver fornærmet og siger så kan jeg da også bare finde en anden læge når du ikke kan lide min måde at tage blodprøver på,   der kommer en ny læge og hun kan heldigvis stikke i første forsøg,  

nu er mit barns arm mega hævet og næsten sort nøj hvor er jeg gal, mit barns arm gør mega ondt h*n vil ikke have jeg på nogen måde rører armen,

den læge er ikke min egen da jeg ikke må bruge min egen læge for så mener amtet jeg kan snyde?

nøj mit hjerte græder og er så gal

og skal have taget blodprøver i næste uge,! glæder mig godt nok ikke, forstår simpelhen ikke hvorfor der skal tages to!

jeg er ked af at sige det, men det er rigtig svært at tage blodprøver på børn! og metoden lægen brugte er desværre ikke unormal... sådan er der mange dert gør... desværre!

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

Ej forhelvede! Nogle læger er bare typiske sadister! Stakkels barn. Og stakkels børn der kommer hos den læge

Anmeld

4. januar 2011

dorthemus

Sig mig er han sadist????  Føj for en klam læge...jeg ville indberette ham lige med det samme...er faktisk meget rystet

Tag billeder af det så har du beviser senere hen.

Stakkels barn

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er ked af at sige det, men det er rigtig svært at tage blodprøver på børn! og metoden lægen brugte er desværre ikke unormal... sådan er der mange dert gør... desværre!

syntes bare ikke det kan være rigtigt at hun skal rode rundt i mit barns arm på den måde og når min mor siger pænt hun skal stoppe bliver hun mega fornærmet

Anmeld

4. januar 2011

dorthemus

Ni-ko-li-ne skriver:

Anmeld

4. januar 2011

Ni-ko-li-ne

dorthemus skriver:

Sig mig er han sadist????  Føj for en klam læge...jeg ville indberette ham lige med det samme...er faktisk meget rystet

Tag billeder af det så har du beviser senere hen.

Stakkels barn

vi skulle have taget blodprøver på OUH det foregik på samme måde...

stik, rode rundt, stikke mere, rode mere rundt osv osv... til vi sagde STOP

Anmeld

4. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

syntes bare ikke det kan være rigtigt at hun skal rode rundt i mit barns arm på den måde og når min mor siger pænt hun skal stoppe bliver hun mega fornærmet

nej det er sandt, lægen skal sgu stoppe når man siger det!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Margorie skriver:

Ej forhelvede! Nogle læger er bare typiske sadister! Stakkels barn. Og stakkels børn der kommer hos den læge

er også rigtig ked af det, og hun blev så fornærmet at hun vrisset af mit barn, altså ikke talte pænt men brugte et rigtig grimt tonleje, og mente ikke at man burde tude ´når ens barn skal stikkes

Anmeld

4. januar 2011

oo

der var en der tog blodprøve på samme måde på Søren da vi var i behandling. Nu er han jo en stor, fuldvoksen mand, men hans arm - der også blev helt sort i albuehulen - gjorde også virkelig ondt, så jeg kan kun  forestille mig hvordan det må være for et lille barn

men jeg håber at du kan overkomme din egen frygt og blive ved dit barn næste gang, for det er da voldsomt, at du føler noget så voldsomt at du vælger at gå fra barnet når det skal ske for ham/hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.