mig og mit barn skulle idag op og have taget blodprøver til faderskabssag,
jeg har taget min mor med da jeg ikke vil være der inde når mit barn skal stikkes for det kan mit hjerte ikke bære.
jeg bliver stukket og går stor tudene ud.
kan hører mit barn skrige i lidt over ti minutter og tuder syntes det er lang tid, bliver kaldt ind for at trøste mit barn, og kan se min mor er sur og vi går(hun viser ikke sin vrede for mit barn)
vi pakker mit barn ned og går,
da vi så er kommet ud sagde hun at det var en spasser læge som da hun først skulle stikke mit barn stikker forkert men lader nålen blive i mit barns arm og roder rundt efter en blodåre inde i armen
min mor siger at hun sagde lægen skulle stoppe for det gør herre nas, lægen stopper og bliver fornærmet og siger så kan jeg da også bare finde en anden læge når du ikke kan lide min måde at tage blodprøver på, der kommer en ny læge og hun kan heldigvis stikke i første forsøg,
nu er mit barns arm mega hævet og næsten sort

nøj hvor er jeg gal, mit barns arm gør mega ondt h*n vil ikke have jeg på nogen måde rører armen,
den læge er ikke min egen da jeg ikke må bruge min egen læge for så mener amtet jeg kan snyde?
nøj mit hjerte græder
og er så gal

og skal have taget blodprøver i næste uge,! glæder mig godt nok ikke, forstår simpelhen ikke hvorfor der skal tages to!
Anmeld