Siber skriver:
IIhhhh hvor er hun sød!
Heldig at have en guldklump der sover så godt om natten, det gjorde vores første også! nr 2 er en anden historie 
Astrid har været en værre ædedolk om natten, men før jul gik det bedre, men nu har kun sørme lavet om på nat og dag igen. Jeg tror det er fordi hun sover ude i barnevogn nu (nu er det nemlig ikke så koldt længere) og hun sover så godt (for godt) så hun sover ikke så lange stræk om natten mere. Så det er vi lige ved at lave om på fra nu!!! så jeg håber at det lykkeds med inspiration fra bogen "sov igennem uden gråd"
Knus Siber, der håber på en bedre nat i dag, end det har været de andre nætter 
JAAAAAA det er jo mega fedt at få SÅ meget søvn - det havde jeg godt nok ikke regnet med!!! 

Wilma sover nemlig også RIGTIG godt om dagen, og kan sagtens tage 4 timer i barnevognen plus en masse lure på ca. en time om formiddagen og om aftenen... så vil skyde på, at hun sover 17-18 timer i døgnet!!
Men ja - jeg kan godt se, at det e rlidt skidt, hvis jeres lille bandit nærmest har vendt op og ned på nat og dag....!!! Håber, at I kan få vendt hendes rytme tilbage til det normale... 

Anmeld