må vi se guldklumpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Nadia&Daniel

Siber skriver:

åhhhh hvor er hun sød altså !

1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

misslea

marhemor skriver:

Ej hvor er Wilma lækker, Lea

Hold da op hvor hun ligner sin mor!!

Iiihhh mange tak

Hihi... ja hun ligner mig en del.... hahaha

Men faktisk har hun også mange af Martins træk, så hun er vidst en god blanding!!!

Anmeld

6. januar 2011

misslea

Siber skriver:

IIhhhh hvor er hun sød!

Heldig at have en guldklump der sover så godt om natten, det gjorde vores første også! nr 2 er en anden historie

Astrid har været en værre ædedolk om natten, men før jul gik det bedre, men nu har kun sørme lavet om på nat og dag igen. Jeg tror det er fordi hun sover ude i barnevogn nu (nu er det nemlig ikke så koldt længere) og hun sover så godt (for godt) så hun sover ikke så lange stræk om natten mere. Så det er vi lige ved at lave om på fra nu!!! så jeg håber at det lykkeds med inspiration fra bogen "sov igennem uden gråd"

Knus Siber, der håber på en bedre nat i dag, end det har været de andre nætter

JAAAAAA det er jo mega fedt at få SÅ meget søvn - det havde jeg godt nok ikke regnet med!!!

Wilma sover nemlig også RIGTIG godt om dagen, og kan sagtens tage 4 timer i barnevognen plus en masse lure på ca. en time om formiddagen og om aftenen... så vil skyde på, at hun sover 17-18 timer i døgnet!!

Men ja - jeg kan godt se, at det e rlidt skidt, hvis jeres lille bandit nærmest har vendt op og ned på nat og dag....!!! Håber, at I kan få vendt hendes rytme tilbage til det normale...

Anmeld

7. januar 2011

fit_fys

Her er Viktor fra juleferien. Han er lige fyldt 3 måneder og vejer ca. 5,5 kg og er ca. 60 cm. Og så er han bare den skønneste unge! Pludrer, griner og smiler, og når han en sjældent gang er meget utilfreds er det ikke noget lidt mad ikke kan klare  Henover julen og nytåret havde han lige et par nætter hvor han vågnede hver 2.-3. time, men normalt tager han en lur om aftenen, er vågen en times tid, og sover så fra 12 til 5 og fra 5 til 8, så jeg er i bund og grund meget tilfreds.... Vi har dog haft en del problemer med hans baghovede der er ved at blive fladt  Vi har prøvet næsten alt, men lige så snart han falder i søvn så vender han hovedet så han ligger på baghovedet... Er bange for at det snart ikke kan rettes op på  Andre der døjer med dette?

Knus Tine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

T.K. skriver:

Her er Viktor fra juleferien. Han er lige fyldt 3 måneder og vejer ca. 5,5 kg og er ca. 60 cm. Og så er han bare den skønneste unge! Pludrer, griner og smiler, og når han en sjældent gang er meget utilfreds er det ikke noget lidt mad ikke kan klare  Henover julen og nytåret havde han lige et par nætter hvor han vågnede hver 2.-3. time, men normalt tager han en lur om aftenen, er vågen en times tid, og sover så fra 12 til 5 og fra 5 til 8, så jeg er i bund og grund meget tilfreds.... Vi har dog haft en del problemer med hans baghovede der er ved at blive fladt  Vi har prøvet næsten alt, men lige så snart han falder i søvn så vender han hovedet så han ligger på baghovedet... Er bange for at det snart ikke kan rettes op på  Andre der døjer med dette?

Knus Tine

Vi blev bondefanget til sådan en madras der skulle støtte og forebygge fladt baghovede, dengang vi købte alt vores udstyr i babysam.

Ved ikke om det har gjort den store forskel her, for Madeleine har stort set altid sovet på siden. ryggen er IKKE et hit her.

Hun lå kun på den når jeg var på toilet og i bad, så hun kunne være i nærheden af mig som lille.

http://www.babysam.dk/babyskies-mobil-topmadras.aspx

Anmeld

7. januar 2011

fit_fys

Tina&Martin skriver:

Vi blev bondefanget til sådan en madras der skulle støtte og forebygge fladt baghovede, dengang vi købte alt vores udstyr i babysam.

Ved ikke om det har gjort den store forskel her, for Madeleine har stort set altid sovet på siden. ryggen er IKKE et hit her.

Hun lå kun på den når jeg var på toilet og i bad, så hun kunne være i nærheden af mig som lille.

http://www.babysam.dk/babyskies-mobil-topmadras.aspx

Er den ikke bare ligesom en dyne? Har hun et "normalt" baghovede?

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Er den ikke bare ligesom en dyne? Har hun et "normalt" baghovede?

Nej den passer ned i vores lift, så egentlig kunne hun have brugt den i stedet for den alm madras.

ja hun har et fint formet hovede, men igen, hun har heller aldrig lagt så meget på ryggen når hun har sovet.. kun når hun har leget

Anmeld

7. januar 2011

minbaby

T.K. skriver:

Knus Tine

Kender ikke selv problemet da Lærke vender og drejer sit hoved konstant. Men så en dag jeg i ønskebørn (butik i Odense) at man kunne få sådan en slags pude man kunne bruge fra nyfødt. Den har et lille hul i midten som de skal ligge i med baghovedet så det ikke bliver trykket. Ved ikke om det virker eller om den kan anbefales. Men prøv at tjek den ud.

Anmeld

9. januar 2011

Josesmor

Josephine er snart 3 måneder. Født d. 22.10.2010. 3850gram og 52 cm. Vejer vel omkring de 7 kg nu.. Får kun bryst og stortrives

Billedet er fra nytårsaften

Anmeld

19. januar 2011

Louisesam

Lækre, lækre babyer! Hvor er det dejligt at se, at det går godt med dem!

Her en min dejlige, lille Mikas:

- som skal vejes og måles på fredag af sundhedsplejersken, aner ikke hvad han vejer/måler pt, men han er bare perfekt i mine øjne  Han er i hvert fald hverken tynd eller fed, og er vist rimelig lang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.