Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej,
Her er Astrid lidt over 2 mdr
Jeg tror hun vejer omkring de 6 kg
Knus Siber og Astrid 221010
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil da også lige vise Andrea frem, som også er fra den 22.10.10.
Vil tro at hun vejer ca 4500 gram, så en lille fin pige
marhemor skriver: Vil da også lige vise Andrea frem, som også er fra den 22.10.10. Vil tro at hun vejer ca 4500 gram, så en lille fin pige
ÅÅÅhhh hvor er hun sød
Siber skriver: ÅÅÅhhh hvor er hun sød
Ja vi synes jo selvfølgelig også at hun er dejlig
Glemte da også at rose den lille Astrid, hun er da også bare en lækker pige!!!
Selvfølgelig må i se.
Sikke nogle dejlige unger i har.
Lærke er fra 08-10-10 og er en stor pige på 61 cm og 5760g. Hun bliver kun ammet og lever rigtig godt af det. Hun sover HVER nat fra 21-07 i en streg.
der kommer ikke billede af Sol, men jeg ville lige være med alligevel Sol er fra 20. oktober og er nu 63 cm og vejer 6,4 kg. hun ligger over gennemsnittet både vægt og længde mæssigt, men holdt sammen så følger hun en fin kurve (dvs hun er ikke for tyk eller for tynd ).
jeg har et eller andet sted læst, at efterårsbørn ofte er større og stærkere end børn født på andre tider af året, dette fordi mødrene har været gravide henover sommeren og har fået en masse D-vitaminer, som fostrene har nydt godt af det lyder da til det passer meget godt på vores tøser
Her er Vera 3 måneder gammel i morgen. Vejer 6.1 kg og er 64 cm.
Min lille Mus er fra 10.10.10 og i midt december vejede hun 5100g og blev målt til 60cm.
Men mon ikke hun er vokset lidt siden
Hun ligger lidt og lufter numsen lidt på billedet (fra idag) og misanten om hun så ikke kunne tisse imens
Hejsa allesammen...
sikke nogle lækre unger altså
Wilma er fra d. 12.10.10 og vejer nu 6,2 kg og er ca. 61 lang!!
Hun er bare FOR skøn - sover HVER nat 9-10 i streg og er stort set altid i godt humør
Her er vores GULDKLUMP!!!!
minbaby skriver: Selvfølgelig må i se. Sikke nogle dejlige unger i har. Lærke er fra 08-10-10 og er en stor pige på 61 cm og 5760g. Hun bliver kun ammet og lever rigtig godt af det. Hun sover HVER nat fra 21-07 i en streg.
Hvor er hun lækker!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128