er det ikk på tide ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

LRJ

Er det ikk på Tide med En opdatering/status og billeder af vores Skønne børn  ??  

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Koen.

Ihh jo her er Lærke:

Hun er en MEGET viljestærk frøken på snart 9 mdr, hun kravler derud af og lige i dag rejste hun sig op ud af det blå

Hun er ALTID glad

Hun har endnu ingen tænder, men det afholder hende ikke fra at "bide" mor

Søvn er hos os en by i rusland, vi er oppe MINIMUM 4 gange om natten og oftes 7

Men ellers går det godt med frøknen, hun er lige startet i dagpleje
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

LRJ

lillespurv20 skriver:

Ihh jo her er Lærke:

Hun er en MEGET viljestærk frøken på snart 9 mdr, hun kravler derud af og lige i dag rejste hun sig op ud af det blå

Hun er ALTID glad

Hun har endnu ingen tænder, men det afholder hende ikke fra at "bide" mor

Søvn er hos os en by i rusland, vi er oppe MINIMUM 4 gange om natten og oftes 7

Men ellers går det godt med frøknen, hun er lige startet i dagpleje

hvor er hun bare dejlig søde  

Anmeld

5. januar 2011

LRJ

Julie er os næsten 9 måneder   

Hun Kravler, rejser sig op af ALT!, går med sit gå vogn foran sig, snakker rigtigt meget og har allerede en del ord der er forståelige

hun er os altid glad selv når hun ligger med feber  

hun har 4 tænder, som hun bider med hvis hun ikk li får opmærksomhed..

hun sover fra 20.00-8.00 hver dag hvor vi li er oppe en enkel gang om natten fordi der er en tabt sut  

hun er endnu ikk startet i dagpleje, det skal hun først den 1. marts  

Anmeld

6. januar 2011

Det var da en fremragende idé!!

Lisa er 8mdr. i dag. Hun rejser sig op af ting, hun møver sig frem som en soldat, så kravler ikke rigtigt endnu, men hun stiller sig på alle 4, og gynger frem og tilbage, så det kommer nok inden længe! Men synes nu hun er hurtgit omkring alligevel, på hendes møve-måde!

Hun sover maks 4 timer i træk om natten, og 2 x 2 timer i  dagtimerne, hun er en temperamentsfuld, frisk og glad pige,  der snakker meget og HØJT og det lyder som om hun siger JA! Hun har endnu ingen tænder, men kan godt bruge sine gummer til at 'bide' mor lidt med, når hun får babs!     Hun starter i DP den 1. feb. 

Stine og Lisa.

Anmeld

7. januar 2011

LRJ

Det var da en fremragende idé!!

Lisa er 8mdr. i dag. Hun rejser sig op af ting, hun møver sig frem som en soldat, så kravler ikke rigtigt endnu, men hun stiller sig på alle 4, og gynger frem og tilbage, så det kommer nok inden længe! Men synes nu hun er hurtgit omkring alligevel, på hendes møve-måde!

Hun sover maks 4 timer i træk om natten, og 2 x 2 timer i  dagtimerne, hun er en temperamentsfuld, frisk og glad pige,  der snakker meget og HØJT og det lyder som om hun siger JA! Hun har endnu ingen tænder, men kan godt bruge sine gummer til at 'bide' mor lidt med, når hun får babs!     Hun starter i DP den 1. feb. 

Stine og Lisa.

hvor er hun sød 

Anmeld

8. januar 2011

LISBETH:-)

Min "lille" Elina på 7,5 mdr. Hun vejer 13+ kg og er 76 cm så en ordentlig basse

Hun er ikke den hurtigste rent motorisk, men hendes størrelse hæmmer hende. Hun kan dog rulle og udnytter det til at komme hen til de ting hun gerne vil hen til. Stå på benene er hun ikke så meget for, og sidde selv kan hun næsten - men er ikke helt sikker endnu.

Hun har lige i går fået 2 tænder

Hun skal starte i vuggestue 1. maj

Anmeld

9. januar 2011

lisbeth2910 skriver:

Min "lille" Elina på 7,5 mdr. Hun vejer 13+ kg og er 76 cm så en ordentlig basse

Hun er ikke den hurtigste rent motorisk, men hendes størrelse hæmmer hende. Hun kan dog rulle og udnytter det til at komme hen til de ting hun gerne vil hen til. Stå på benene er hun ikke så meget for, og sidde selv kan hun næsten - men er ikke helt sikker endnu.

Hun har lige i går fået 2 tænder

Hun skal starte i vuggestue 1. maj

Hold da op, en vidunderlig trunte-basse!!

Hun er da bare lækker... Hvad fylder du i hende?? Min Lisa vejer kun  sølle 7,2kg. (8mdr. og 3 dage) så hun er liiige i underkanten af hvad sp synes var normalt!! Dog ikke alamerende, da hun er fint med i længden, motorisk og sund og frisk! Hun spiser bare som en fugleunge!

Stine og Lisa.

Anmeld

9. januar 2011

Mette.

Tilmeldt skriver:

Hold da op, en vidunderlig trunte-basse!!

Hun er da bare lækker... Hvad fylder du i hende?? Min Lisa vejer kun  sølle 7,2kg. (8mdr. og 3 dage) så hun er liiige i underkanten af hvad sp synes var normalt!! Dog ikke alamerende, da hun er fint med i længden, motorisk og sund og frisk! Hun spiser bare som en fugleunge!

Stine og Lisa.

Jeg blev helt lettet da jeg læste det du skrev.. Min datter er 8 1/2 måned og vejer også kun 7,2 kg. min SP siger præcis det samme som din..

Men hvor er det rart at vi ikke er de eneste med en lille pige som spiser som en fugleunge. 

Anmeld

9. januar 2011

Mette. skriver:

Jeg blev helt lettet da jeg læste det du skrev.. Min datter er 8 1/2 måned og vejer også kun 7,2 kg. min SP siger præcis det samme som din..

Men hvor er det rart at vi ikke er de eneste med en lille pige som spiser som en fugleunge. 

Jah, man bliver sq lidt nervøs, selvom sp siger at det er heeeelt normalt!!!

Hvor lang er din datter? Lisa er 71cm lang!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.