Så skete det!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Mathilde

Tillykke fedt med en smertefri fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Najsen86

mange gange tillykke med ham

Anmeld

6. januar 2011

Bavianis

Stort tillykke - vi er mange der har heppet på dig!

Og jeg må også lige spørge - hvordan kan det da være de har givet dig piller mod mælken???

Anmeld

10. januar 2011

signe.

et forsinket, men kæmpe tillykke han er da en lang krabat den bette Benjamin fulgte jo lidt med i, at det tog lang tid at få guldklumpen tilverden, men du en sej tøs, så godt klaret! glæder mig til FB

knus signe

Anmeld

10. januar 2011

B&J

kæmpe tillykke

glæder mig til af se billeder

Anmeld

10. januar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
stort tillykke! håber I alle har det godt.

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Ej hvor dejligt stort tillykke. 

Sjovt du havde samme termin som min svigerinde og jeres børn er kommet til at hedde det samme hun fødte dog først d. 7 

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

Stort tillykke

Anmeld

19. januar 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Ihh, vildt at det slet ikke gjorde ondt, eftersom jeg ligesom kan læse mig frem til at du var en kamp igennem der tog et par dage ;s ..

dejligt at han er ude - glæder mig til at læse mere om det hele

troede ikke de kunne beregne en termin forkert eftersom de måler ¨fosteret osv..

Det er fordi han var mindre end normalt under hele graviditeten, og så har de bare regnet med jeg ikke har været så langt henne som jeg egentligt var.

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

281210 skriver:

Det er fordi han var mindre end normalt under hele graviditeten, og så har de bare regnet med jeg ikke har været så langt henne som jeg egentligt var.

så hvor langt var du egentlig henne da det kom til stykket? - synes de vildt de ikk har ku regne det mere præcis, men det er vel fordi de har målt ham efter str, og den str han har, så langt er du henne ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.