Så skete det!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Stald

281210 skriver:

Hejsa allesammen. Undskyld jeg ikke har været på længe, men min bærbar brændte sammen.

Jeg fødte igår d. 3/1-11 kl. 19.42 en lille dreng på 3390 g og 55 cm. Der kommer en fødselsberetning når jeg engang er kommet hjem fra sygehuset.

Knus... Christina. Nu med en lille Benjamin i sine arme.

tillykke med din lille nye benjamin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

M.O.A.R.

Tillykke

Anmeld

5. januar 2011

tingimor

kæmpe Tillykke med den nye lille mand glæder os til at se foto af ham

Anmeld

5. januar 2011

JustMe

Kæmpe tillykke med at du endelig har fået din lille Benjamin ud til dig

Anmeld

5. januar 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Tillykke hvordan gik det ?

Det gik super nemt og smertefrit. Næææsten. Det gjorde først ondt efter jeg var blevet syet og lokalbedøvelsen ikke virkede længere. Men det er som det skal være igen.

Der kommer FB senere, men jordemoderen tog vandet kl. 13.20 men havde ikke noget foster vand overhovedet. Kl. 15.45 fik jeg ve-drop og derfra gik det stærkt. Kl. 19.00 fik jeg pressetrang og kl. 19.42 var han ude. Og jeg fik ingen bedøvelse af nogen form overhovedet. Og det gjorde ikke ondt.

Han havde lidt problemer til at starte med og kom i kuvøse i 40 min. Men ellers har der ikke været noget. De har snakket om at jeg ikke havde noget foster vand da det kunne have sevet. Men de mente også at jeg er gået langt mere over tid og at de har beregnet min termin forkert. Men det er jo ligemeget. Han er ude nu og det er SKØNT!

Anmeld

5. januar 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Tillykke hvordan gik det ?

Og så fungerede det ikke med amning. Øv bøv. Så skal tage nogle piller så mælken ikke løber til.

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

281210 skriver:

Det gik super nemt og smertefrit. Næææsten. Det gjorde først ondt efter jeg var blevet syet og lokalbedøvelsen ikke virkede længere. Men det er som det skal være igen.

Der kommer FB senere, men jordemoderen tog vandet kl. 13.20 men havde ikke noget foster vand overhovedet. Kl. 15.45 fik jeg ve-drop og derfra gik det stærkt. Kl. 19.00 fik jeg pressetrang og kl. 19.42 var han ude. Og jeg fik ingen bedøvelse af nogen form overhovedet. Og det gjorde ikke ondt.

Han havde lidt problemer til at starte med og kom i kuvøse i 40 min. Men ellers har der ikke været noget. De har snakket om at jeg ikke havde noget foster vand da det kunne have sevet. Men de mente også at jeg er gået langt mere over tid og at de har beregnet min termin forkert. Men det er jo ligemeget. Han er ude nu og det er SKØNT!

Ihh, vildt at det slet ikke gjorde ondt, eftersom jeg ligesom kan læse mig frem til at du var en kamp igennem der tog et par dage ;s ..

dejligt at han er ude - glæder mig til at læse mere om det hele

troede ikke de kunne beregne en termin forkert eftersom de måler ¨fosteret osv..

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

281210 skriver:

Og så fungerede det ikke med amning. Øv bøv. Så skal tage nogle piller så mælken ikke løber til.

- så du kan ikke komme til at amme ? - hvorfor ikk?

Anmeld

6. januar 2011

Aprilmor11

281210 skriver:

Hejsa allesammen. Undskyld jeg ikke har været på længe, men min bærbar brændte sammen.

Jeg fødte igår d. 3/1-11 kl. 19.42 en lille dreng på 3390 g og 55 cm. Der kommer en fødselsberetning når jeg engang er kommet hjem fra sygehuset.

Knus... Christina. Nu med en lille Benjamin i sine arme.

Stort tillykke, med lille Benjamin ..

Håber alt gik, som det skal

Stort kram

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.