Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: Nøj, hvor er det bare nogle fantastiske billeder! De er altså bare for lækre! Og hvor er det dejligt for dig, at de arter sig pænt - kunne levende forestille sig, hvordan det måtte være med to på én gang, så det er dejligt, at det er nemme børn.
Nøj, hvor er det bare nogle fantastiske billeder!
De er altså bare for lækre! Og hvor er det dejligt for dig, at de arter sig pænt - kunne levende forestille sig, hvordan det måtte være med to på én gang, så det er dejligt, at det er nemme børn.
Ja føler mig også ret heldig med at de opfører sig så artigt og tak for de rosende ord.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Uj hvor det kribler i stokkene nu De er bare for lækre - Har altid været min drøm og få tvillinger
Uj hvor det kribler i stokkene nu
De er bare for lækre - Har altid været min drøm og få tvillinger
jeg har altid drømt om bare at få en hehe og det skulle være en pige. Men istedet fik jeg jo så lige det modsatte kan man vist godt kalde det
mullesmith2 skriver: jeg har altid drømt om bare at få en hehe og det skulle være en pige. Men istedet fik jeg jo så lige det modsatte kan man vist godt kalde det
Hehe det er sjovt som ens drømmer ændre sig
tak for billeder.. det er bare nogle eminente dejlige drenge du har fået der
er det ikke dejligt at have fået din krop tilbage ?
og glædelig jul og godt nytår til dig også
KittyGirl skriver: tak for billeder.. det er bare nogle eminente dejlige drenge du har fået der er det ikke dejligt at have fået din krop tilbage ? og glædelig jul og godt nytår til dig også
Det er virkelig så skønt at have min krop igen Nu skal den bare lige trænes lidt så jeg kan komme af med dellerne efter sådan en omgang
mullesmith2 skriver: Det er virkelig så skønt at have min krop igen Nu skal den bare lige trænes lidt så jeg kan komme af med dellerne efter sådan en omgang
Det er ikke deller Det er mor mave
KittyGirl skriver: Det er ikke deller Det er mor mave
Hehe okay så skal min mor mave trimmes lidt
Nååå nogle gode billeder, og hvor er de søde som små nisse mænd
Dejligt du deler med os !!!
Tina&Martin skriver: Nååå nogle gode billeder, og hvor er de søde som små nisse mænd Dejligt du deler med os !!!
Ja det var selfølgelig deres mormor der ikke kunne lade være med at købe nissemands dragter hehe
AAAAAWWWWW De er da så lækre, de to!!! Tillykke med dem!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128