De er bare så herlige de knægte.
De er begyndt at sove ude i barnevognen nu for ellers er de fuldstændig pylleret og de vil ikke sove herinde mere om dagen. Så de kan godt stå ude og sove to gange 3 timer om dagen. først om formiddagen og igen om eftermiddagen. Vi har bare været så heldige med de drenge, de er fuldstændig sunde og raske og normalt store. Jeg har stadig ikke forstået hvor stort et mirakel det er at jeg har fået to helt perfekte drenge, og alt med dem går helt perfekt.
De har været så nemme her ti første 5 uger men nu begynder de her i 6. uge at være mere vågen og pyllere mere og man ved ikke helt hvad det er de vil hver gang, det er lidt frustrerende når de er sådan begge på samme tid. Men Så nemme som de har været siden de blev født så er det ok de lige viser sig lidt fra den dårlige side også 
De er også blevet rigtig gode til at sove om natten, de sover snildt 5 timer i træk nu
så en flaske og så sove 3-5 timer mere. Det er simpelthen vidunderligt, også bare det med at de altid gør det samme (næsten), vågner samtidig, spiser samtidig, sover samtidig, bliver skiftet samtidig, det er også bare meget nemmere og skønnere for os at de køre i samme rytme 
Jeg ligger billeder ind fra dengang de var i maven til nu
Det første billede er taget om morgenen på dagen for pks. Og shit hvor var jeg gigantisk og fyldt med vand. Der er også et billede af deres tipoldemor der sidder med dem 
Vil lige slutte af med at ønske alle en glædelig (bag)jul og et godt nytår. Kram mulle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld