Mine dejlige drenge (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.992 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

mullesmith2

De er bare så herlige de knægte. De er begyndt at sove ude i barnevognen nu for ellers er de fuldstændig pylleret og de vil ikke sove herinde mere om dagen. Så de kan godt stå ude og sove to gange 3 timer om dagen. først om formiddagen og igen om eftermiddagen. Vi har bare været så heldige med de drenge, de er fuldstændig sunde og raske og normalt store. Jeg har stadig ikke forstået hvor stort et mirakel det er at jeg har fået to helt perfekte drenge, og alt med dem går helt perfekt.

De har været så nemme her ti første 5 uger men nu begynder de her i 6. uge at være mere vågen og pyllere mere og man ved ikke helt hvad det er de vil hver gang, det er lidt frustrerende når de er sådan begge på samme tid. Men Så nemme som de har været siden de blev født så er det ok de lige viser sig lidt fra den dårlige side også

De er også blevet rigtig gode til at sove om natten, de sover snildt 5 timer i træk nu  så en flaske og så sove 3-5 timer mere. Det er simpelthen vidunderligt, også bare det med at de altid gør det samme (næsten), vågner samtidig, spiser samtidig, sover samtidig, bliver skiftet samtidig, det er også bare meget nemmere og skønnere for os at de køre i samme rytme 

Jeg ligger billeder ind fra dengang de var i maven til nu  Det første billede er taget om morgenen på dagen for pks. Og shit hvor var jeg gigantisk og fyldt med vand. Der er også et billede af deres tipoldemor der sidder med dem

Vil lige slutte af med at ønske alle en glædelig (bag)jul og et godt nytår. Kram mulle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

hvor de søde er de enæggede??

Anmeld

4. januar 2011

piadas

Nøj, hvor er det bare nogle fantastiske billeder!

De er altså bare for lækre! Og hvor er det dejligt for dig, at de arter sig pænt - kunne levende forestille sig, hvordan det måtte være med to på én gang, så det er dejligt, at det er nemme børn.

Anmeld

4. januar 2011

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

De er bare så herlige de knægte. De er begyndt at sove ude i barnevognen nu for ellers er de fuldstændig pylleret og de vil ikke sove herinde mere om dagen. Så de kan godt stå ude og sove to gange 3 timer om dagen. først om formiddagen og igen om eftermiddagen. Vi har bare været så heldige med de drenge, de er fuldstændig sunde og raske og normalt store. Jeg har stadig ikke forstået hvor stort et mirakel det er at jeg har fået to helt perfekte drenge, og alt med dem går helt perfekt.

De har været så nemme her ti første 5 uger men nu begynder de her i 6. uge at være mere vågen og pyllere mere og man ved ikke helt hvad det er de vil hver gang, det er lidt frustrerende når de er sådan begge på samme tid. Men Så nemme som de har været siden de blev født så er det ok de lige viser sig lidt fra den dårlige side også

De er også blevet rigtig gode til at sove om natten, de sover snildt 5 timer i træk nu  så en flaske og så sove 3-5 timer mere. Det er simpelthen vidunderligt, også bare det med at de altid gør det samme (næsten), vågner samtidig, spiser samtidig, sover samtidig, bliver skiftet samtidig, det er også bare meget nemmere og skønnere for os at de køre i samme rytme 

Jeg ligger billeder ind fra dengang de var i maven til nu  Det første billede er taget om morgenen på dagen for pks. Og shit hvor var jeg gigantisk og fyldt med vand. Der er også et billede af deres tipoldemor der sidder med dem

Vil lige slutte af med at ønske alle en glædelig (bag)jul og et godt nytår. Kram mulle

Hold op hvor er de bare lækre!!!!!

Lene

Anmeld

4. januar 2011

Becks

Uj hvor det kribler i stokkene nu

De er bare for lækre - Har altid været min drøm og få tvillinger

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Ja, de er godt nok dejlige 

Anmeld

4. januar 2011

Isabella_mor

ihhh de er så fine de to prinser..

Anmeld

4. januar 2011

Jarnsaxa

Nåårh, hvor er de dejlige. Især det billede, hvor de ligger på dig og putter.. det må da være himlen

Anmeld

4. januar 2011

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Hvor er de skønne Louise

Anmeld

4. januar 2011

mullesmith2

Christina92!<3 skriver:

hvor de søde er de enæggede??

Ja de er enæggede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.