Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millebasse skriver: 40 kr. plus porto?
40 kr. plus porto?
Iih .. Har så meget i 62 .. Men synes bare de er så søde :p
Må jeg lige tænke over det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Iih .. Har så meget i 62 .. Men synes bare de er så søde :p Må jeg lige tænke over det ?
Selvfølgelig må du det
Millebasse skriver: Hmm, hvad siger du til 100 kr. + porto??
Hmm, hvad siger du til 100 kr. + porto??
Jeg springer over...
Mormilla skriver: Jeg springer over...
Hvad tænkte du?
Millebasse skriver: Hvad tænkte du?
Jeg havde tænkt på ca.80kr. Men hvad skal du ha for den og den natdragt i str56, Den stribede bluse str.56, De røde bukser str.56. ???
Mormilla skriver: Jeg havde tænkt på ca.80kr. Men hvad skal du ha for den og den natdragt i str56, Den stribede bluse str.56, De røde bukser str.56. ???
Regner med at du tænker på natdragten fra Pippi, blusen fra Minymo og bukserne med de mørkrøde blomster fra Name It.
180 kr. plus porto
Millebasse skriver: Forskellige mærker som Pippi, Name It, Katvig, Me Too, Fixoni, Decoy, Hummel, Petibom, Mini Mode Sælges samlet eller hver for sig Først et samlet billede og derefter lidt hver for sig
Forskellige mærker som Pippi, Name It, Katvig, Me Too, Fixoni, Decoy, Hummel, Petibom, Mini Mode
Sælges samlet eller hver for sig
Først et samlet billede og derefter lidt hver for sig
hvad skal du have for det hele
ønskerbaby skriver: hvad skal du have for det hele
Uha, det er lidt svært..
Har du et bud?
Millebasse skriver: Regner med at du tænker på natdragten fra Pippi, blusen fra Minymo og bukserne med de mørkrøde blomster fra Name It. 180 kr. plus porto
Er det med puttedragten??? Fordi så er jeg med på den
Det er det
Mormilla skriver: Er det med puttedragten??? Fordi så er jeg med på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128