Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
8 stks. langærmet bodyer fra H&M str. 50
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sparkedragt med Peter PLys fra H&M str. 50
Natdragt str. 56
Sparkedragt med hest fra Mads og Mette str. 50
Hvid langærmet bluse str. 60
2 stks. kortærmet bodyer str. 50
Sparkedragt fra H&M str. 62
Sæt med sparkedragt og trøje str. 62 fra H&M
Millebasse skriver: Uh, det ved jeg faktisk ikke rigtigt Hvad kunne du forestille dig?
Uh, det ved jeg faktisk ikke rigtigt
Hvad kunne du forestille dig?
jeg tænkte lige knap 300 - 450 ? hvis det er det? nu ved jeg ikk hva du har givet for det :i men ved det ik hehe
Sparkedragt med grøn frø fra H&M str. 56
TinaMajdah91Juel skriver: jeg tænkte lige knap 300 - 450 ? hvis det er det? nu ved jeg ikk hva du har givet for det :i men ved det ik hehe
inkl porto ??? måske .... men ved ik hva du selv vil ha for det
TinaMajdah91Juel skriver: inkl porto ??? måske .... men ved ik hva du selv vil ha for det
Skal vi sige 300 kr. plus porto??
Millebasse skriver: Skal vi sige 300 kr. plus porto??
vil du af med det hurtigst muligt eller kan du vente til den 1 evt ? for er virkelig interesseret, men skal lige finde ud af hvad jeg kan tillade mig at bruge af penge i den her måned
TinaMajdah91Juel skriver: vil du af med det hurtigst muligt eller kan du vente til den 1 evt ? for er virkelig interesseret, men skal lige finde ud af hvad jeg kan tillade mig at bruge af penge i den her måned
Skal ikke af med det hurtigt muligt, men lader den stå her og er den ikke er solgt, så er det dit køb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128