Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som alle andre har skrevet: HOLD DA OP en start! Godt det hele endte lykkeligt Sidder her med tårer i øjene og glæder mig til jeg forhåbentlig snart skal have min prins i armene. (kan dog godt undvære den dramatiske start du havde!) Og for billeder. Sikke en lækker pige, hun er da for dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke dog en oplevelse smukke. Men godt det hele endte som det skulle og endnu en gang stort tillykke med din smukke prinsesse
Uuuuuuh tillykke tillykke med prinsessen
Må ha været noget af en forskrækkelse med alt det blod i starten - GODT at alt var som det skulle være!!!!
Glæder mig godt nok også til snart at få ham her trolden ud!!! kom ud, kom ud, kom ud.. ej han skal lige vente til efter d. 8 januar i hvert fald. Det er min fødselsdag
stort tillykke med prinsessen
Et kæmpe stort tillykke Hvor er det en smuk datter I har fået
Eiiij Blomst, har du født!? TILLYKKE!! Man kan da heller ikke være på ferie, uden noget går ens næse forbi!
Tillykke med den dejlige lille pige - trods den hårde start!
Sikke en dramtatisk omgang, men hvor var du bare mega sej, og hun er jo fantastisk jeres lille pige Det lyder virkelig til at have været en hård omgang, og en ordentlig forskrækkelse, men samtidig får jeg indtrykket af at du tog det i stiv arm, og det må jeg sige jeg tager hatten af for! Dejligt med alle billederne af prinsessen, nu glæder jeg mig bare til at høre om hendes første dage, uger og måneder og fortsat se en masse billeder, jubii
Oj det lyder godt nok som en små barsk omgang... Det er rigtig dejligt at læse at alt trods alt endte lykkeligt...
Tror jeg ville gå i panik, hvis min fødsel starter sådan.
Tillykke med den lille prinsesse =)
Sikke en start, men pigen er vidunderlig Stort tillykke med hende
WauW en lækkerbidsken hun er. STORT tillykke med hende
Virkelig sejt gået af dig
Vh Charlotte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128