Det går fremad - men langsomt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Nej, og vi styre også selv sonden herinde, (jeg har arbejdet med sonde i 6 år, gennem mit arbejde, så det er intet problem) og jeg tilbyder ham jo også altid flasken først også får han den inttil han falder i søvn eller går fuldstændig i stå, så det er det der undre mig, at vi bare skal sidde herinde, for de hverken vejer ham eller hjælper med noget, det er super super søde, det slet ikke det, og hjælper også når man spørger om noget, men vi sidder bare og glor på vores familiestue.

åh suk se at få snakket med nogen og kom hjem til din anden lille søn.. hverken dig eller hjalte, eller dem derhjemme scorer noget på at du er indlagt, når i alligevel bare "bor" på familierummet istedet for derhjemme.. det burde jo være hip som hap.. hvad sygehus er i på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

Jeg har et par gamle naboveninder, der begge er født samme år. Den ene i januar og den anden i dec...og de er ikke fortidligt fødte nogen af dem
Eller som min far sagde, da han hørte det: "Der er ski da næsten kun 9 mdr og et kvarter mellem hver LOL

Men godt at høre, at det går fremad med lille Hjalte.
Jeg håber I snart kommer hjem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

åh suk se at få snakket med nogen og kom hjem til din anden lille søn.. hverken dig eller hjalte, eller dem derhjemme scorer noget på at du er indlagt, når i alligevel bare "bor" på familierummet istedet for derhjemme.. det burde jo være hip som hap.. hvad sygehus er i på?

Ja, vi sidder bare og kigger, ved hvad der foregår i fjernsynet og spiller en frygtelig masse spil på computeren - så jeg kan egentlig heller ikke se det, og da han er så "stor" vægtmæssigt er det jo heller ikke noget problem.

De siger jo alle samme herinde at han er så fin, så fin.

Og jeg vil bare gerne hjem til min dreng og mand

Anmeld

4. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Ja, vi sidder bare og kigger, ved hvad der foregår i fjernsynet og spiller en frygtelig masse spil på computeren - så jeg kan egentlig heller ikke se det, og da han er så "stor" vægtmæssigt er det jo heller ikke noget problem.

De siger jo alle samme herinde at han er så fin, så fin.

Og jeg vil bare gerne hjem til min dreng og mand

klart at i vil det.. ligger i i aalborg eller viborg?

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

klart at i vil det.. ligger i i aalborg eller viborg?

Vi er på Neu i Viborg...

Anmeld

4. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Vi er på Neu i Viborg...

okay var meningen vi også sku have lagt der, men jeg blev overført til skejby fra viborg fordi jeg sku føde så for tidligt, så videre til odense og sluttede så af i aalborg.. vi er fra farsø egnen...

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

okay var meningen vi også sku have lagt der, men jeg blev overført til skejby fra viborg fordi jeg sku føde så for tidligt, så videre til odense og sluttede så af i aalborg.. vi er fra farsø egnen...

Okay, det er egentlig ikke ret langt fra os - men tror da lige jeg vil gå over og høre hende sygeplejersken idag, hvad hun tror... Det ville være så dejligt at komme hjem

Anmeld

4. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Okay, det er egentlig ikke ret langt fra os - men tror da lige jeg vil gå over og høre hende sygeplejersken idag, hvad hun tror... Det ville være så dejligt at komme hjem

synes jeg i hvert fald du skal jep vi er fra strandby, og kunne se på jeres postnummer, at det var i nærheden

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

synes jeg i hvert fald du skal jep vi er fra strandby, og kunne se på jeres postnummer, at det var i nærheden

Jeg skal nok lige skrive en opdatering, når jeg engang har fundet en sygeplejerske

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

De ville ikke udskrive os med sonden, da han har tabt 200g (i alt), så hans vægt nu er 2350 g - de mente vi skulle se om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.