Det går fremad - men langsomt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Hvem?

Så er Hjalte 5 dage, vi er stadig på neu og venter på han vil tage flasker, han er begyndt af finde sutten og fingere interessante, så nu X jeg alt hvad jeg har for at han også snart finder flasken spændende.

Var hjemme i nat ved min store dreng på 11 mdr og tror da mindst han er vokset med 30 kg, siden jeg så ham sidst, han blir passet hos mormor og morfar (som har en maskinstation), så han er tit med morfar ude i traktorern og det passer bare den bette mand, så han har det super super dejligt, men hold op mor her savner ham!

Men vi håber på at kan komme hjem til weekenden, hvis han begynder at tage flasken her de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Enayia

SanneBoe skriver:

Så er Hjalte 5 dage, vi er stadig på neu og venter på han vil tage flasker, han er begyndt af finde sutten og fingere interessante, så nu X jeg alt hvad jeg har for at han også snart finder flasken spændende.

Var hjemme i nat ved min store dreng på 11 mdr og tror da mindst han er vokset med 30 kg, siden jeg så ham sidst, han blir passet hos mormor og morfar (som har en maskinstation), så han er tit med morfar ude i traktorern og det passer bare den bette mand, så han har det super super dejligt, men hold op mor her savner ham!

Men vi håber på at kan komme hjem til weekenden, hvis han begynder at tage flasken her de næste par dage

Gud havde slet ikke set du havde født! Hjertelig tillykke! Håber i snart kan få jeres dreng med hjem! Hvor tidligt er han født?

Kæmpe knus herfra!

Anmeld

4. januar 2011

signe.

dejligt at høre at han er begyndt at finde sutten interessant. det kunne i hvert fald godt være tegn på at han snart springeer på flasken. har du talt med dem om at få ham udskrevet med sonde, som vi gjorde? ofte falder de hurtigere på flasken, når babyen kan mærke at forældrene også er afslappede... og det er man ikke på et sygehus!

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Enayia skriver:

Gud havde slet ikke set du havde født! Hjertelig tillykke! Håber i snart kan få jeres dreng med hjem! Hvor tidligt er han født?

Kæmpe knus herfra!

Jo jo, han blev taget ved kejsersnit Torsdag d. 30 December, han er født i uge 34+5 med en vægt på 2550g og 47 cm

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

dejligt at høre at han er begyndt at finde sutten interessant. det kunne i hvert fald godt være tegn på at han snart springeer på flasken. har du talt med dem om at få ham udskrevet med sonde, som vi gjorde? ofte falder de hurtigere på flasken, når babyen kan mærke at forældrene også er afslappede... og det er man ikke på et sygehus!

Nej, det kunne da nok egentlig være en god idé at hører om, for det eneste vi venter på er, at han begynder at tage flasken, alle prøver viser han er sund og rast, så tiden er bare SÅ lang, når det er det eneste man venter på..

Anmeld

4. januar 2011

Enayia

SanneBoe skriver:

Jo jo, han blev taget ved kejsersnit Torsdag d. 30 December, han er født i uge 34+5 med en vægt på 2550g og 47 cm

Det var faktisk en rigtig flot vægt så tidligt! Håber da i er okay! Jamen dog da! Blev du akut indlagt eller hvad er der dog sket, undskyld mit spørgen! Bliver da lidt bekymret nu!

Anmeld

4. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Nej, det kunne da nok egentlig være en god idé at hører om, for det eneste vi venter på er, at han begynder at tage flasken, alle prøver viser han er sund og rast, så tiden er bare SÅ lang, når det er det eneste man venter på..

nemlig.. for de kommer nok ikke selv med forslaget.. men vær beredt på at de nok siger nej, fordi at såen og såen og såen, men du har faktisk "ret" til at udskrive dit barn, hvis du selv har mod på det.. og sonden er ikke den mest slemme ting at få med hjem.. vi stod til at skulle have hasse med hjem med ilt også, og overvågning, men han nåede heldigvis lige selv at smide det...

Anmeld

4. januar 2011

QueDee

Tillykke tillykke - og så er det sgu da lidt sejt at have to børn født i samme årstal...

Min ældste søn er født 35+4 - og der var vi indlagt i 2 uger....

for at I snart kan komme hjem til storebror!

Knus Heidi

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

nemlig.. for de kommer nok ikke selv med forslaget.. men vær beredt på at de nok siger nej, fordi at såen og såen og såen, men du har faktisk "ret" til at udskrive dit barn, hvis du selv har mod på det.. og sonden er ikke den mest slemme ting at få med hjem.. vi stod til at skulle have hasse med hjem med ilt også, og overvågning, men han nåede heldigvis lige selv at smide det...

Nej, og vi styre også selv sonden herinde, (jeg har arbejdet med sonde i 6 år, gennem mit arbejde, så det er intet problem) og jeg tilbyder ham jo også altid flasken først også får han den inttil han falder i søvn eller går fuldstændig i stå, så det er det der undre mig, at vi bare skal sidde herinde, for de hverken vejer ham eller hjælper med noget, det er super super søde, det slet ikke det, og hjælper også når man spørger om noget, men vi sidder bare og glor på vores familiestue.

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

QueDee skriver:

Tillykke tillykke - og så er det sgu da lidt sejt at have to børn født i samme årstal...

Min ældste søn er født 35+4 - og der var vi indlagt i 2 uger....

for at I snart kan komme hjem til storebror!

Knus Heidi

Mange tak - ja sygeplejerskerne her på Neu har heller aldrig oplevet at en har født to på samme år........
Det blir så herligt for dem, de vil komme til at følge hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.