noget kørepose agtigt noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Plysbjørnen

Jeg har overvejet hvad jeg skal gøre med hensyn til barnevognen her til vinter da jeg gerne vil have at lillebror skal sove i den...

men er en dyne varm nok?? Eller skal han have både flyverdragt og alt muligt på så...

Havde lidt tænkt på en voksipose agtig ting... men ja jeg er ikke millionær...

Gode råd søges... (kan man eventuelt sy en selv???

betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Anja

Tror sagtens du kan sy en selv, hvis du er fiks med en symaskine. MEN tror du ikke det hurtigt bliver lige så dyrt som at købe en af de billigere udgaver ?

Vi har ikke den originale. Den ene har jeg fået brugt - tror det er den fra Bilka og den har vi ikke haft i brug endnu, men regner med at Elias skal bruge den her til vinter. Den anden er købt i Kvickly Ekstra til 200 kr !! Super tilbud - aner ikke hvad den oprindelige pris var, men den har vi brugt til Elias hele sidste vinter og har tænkt at bruge den til baby denne vinter. Jeg regner bestemt ikke med at baby skal i flyverdragt, bare alm tøj og så ned i voksien med en tynd hue på - eller i liften med en ekstra trøje + hue og en god dyne .... men nu må jeg jo se. Vores drenge er begge MEGET varme og det kan jo være man får en lille frossenpind baby :P

Anmeld

10. september 2008

bette

jeg har købt en kørepose i babysam til 500kr..
og jeg siger dig at den har jeg været moooonster glad for.. han kan bruge den når han lå i barnevognen og sov i vinters.. og han havde ik alverden med tøj på.. og så har jeg brugt den i klapvognen som han kan sidde op i.. den er bare såå lækker..

Anmeld

10. september 2008

Anja

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Jeg har overvejet hvad jeg skal gøre med hensyn til barnevognen her til vinter da jeg gerne vil have at lillebror skal sove i den...

men er en dyne varm nok?? Eller skal han have både flyverdragt og alt muligt på så...

Havde lidt tænkt på en voksipose agtig ting... men ja jeg er ikke millionær...

Gode råd søges... (kan man eventuelt sy en selv???

betina

Har lige været i Babysam og der havde de altså nogle køreposer på tilbud til 199 kr ! Det er ikke en voksi hvor der er noget der overlapper hinanden, men sådan en med lynlås foran - de så super lækre og vamsede ud :)

Anmeld

10. september 2008

Plysbjørnen

Har lige været i Babysam og der havde de altså nogle køreposer på tilbud til 199 kr

Ja det var godt nok billigt, men hvis en dyne og så almindeligt tøj skulle være varmt nok (med et tæppe neden under) nøjes jeg nok med det...

Da selv 200kr er mange penge for min økonomi:(... Det var derfor jeg tænkte på om en dyne var nok, eller om man kunne sy en af en gammel (nyvasket) dyne og noget stof...

Betina

Anmeld

10. september 2008

linemus

Har lige været i Babysam og der havde de altså nogle køreposer på tilbud til 199 kr

Ja det var godt nok billigt, men hvis en dyne og så almindeligt tøj skulle være varmt nok (med et tæppe neden under) nøjes jeg nok med det...

Da selv 200kr er mange penge for min økonomi:(... Det var derfor jeg tænkte på om en dyne var nok, eller om man kunne sy en af en gammel (nyvasket) dyne og noget stof...

Betina

Det kan du sikkert godt med lidt fantasi og snilde. Vores Slee-bee pose er jo bare to dyner og et betræk syet i form, så det kan foldes rundt om baby. Måske kan du lurer på dem i butikkerne :)

Jeg har faktisk på et tidspunkt søgt efter opskrift på sådan en pose... Jeg skal lige prøve senere at kigge på, hvad jeg fandt, det ligger på en anden computer. Det var ikke en decideret opskrift, men måske kan det alligevel hjælpe.

- Line

Anmeld

11. september 2008

Plysbjørnen

linemus skriver:

Betina

Det kan du sikkert godt med lidt fantasi og snilde. Vores Slee-bee pose er jo bare to dyner og et betræk syet i form, så det kan foldes rundt om baby. Måske kan du lurer på dem i butikkerne :)

Jeg har faktisk på et tidspunkt søgt efter opskrift på sådan en pose... Jeg skal lige prøve senere at kigge på, hvad jeg fandt, det ligger på en anden computer. Det var ikke en decideret opskrift, men måske kan det alligevel hjælpe.

- Line

Hejsa Line... Snakkede med min kæreste om det her til morgen, og han synes at vi skal købe en... Han har åbenbart ikke helt tiltro til mine sy evner:-o.

Men det må jo gå som det bedst kan...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.