Hjælp halsbrand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Tystys14

Det lyder på de fleste som om fede mælkeprodukter hjælper.  Is og Cacao skal prøves. Er ikke så meget for at skulle proppe mig med forskellige piller og lign. tusind tak for alle svarne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mettemus

MissChrista skriver:

Heej. Åh hvor er jegked af at høre at du lider af halsbrand! det gjorde jeg ogs helt vildt sindssygt!
MEN !!! For mig fandtes der et wonder-middel  Alminox - min JM sagde det var helt OK at spise. Det er tyggetabeletter man kan købe på aboteket og også i håndkøb i forskellige brugser osv. De smager ikke ulækkert eller noget ligesom de mange andre tyggetabeletter jeg prøvede da jeg døjede med halsbrand. !!
Go for it.

Dem prøvede jeg også, og de virkede bare rigtig fint, syntes jeg. Og så er de ikke ret dyre - det er jo også værd at tage med

Anmeld

4. januar 2011

Mor Christa

Mettemus skriver:

Dem prøvede jeg også, og de virkede bare rigtig fint, syntes jeg. Og så er de ikke ret dyre - det er jo også værd at tage med

- ja præcis De er billige - der er mange i et glad - de smager ikke ulækkert - de er fuldstændig uskadelige for barnet, da de bare danner et "skumlag" som forhindre at mavesyren kommer op i halsen og så VIRKER de ;P hehe

Anmeld

4. januar 2011

Angelspot

Jeg døjer også meget med halsbrand, men har fundet ud af at klementiner hjælper mig meget. Der kan nemt ryge et net ned om dagen, det er bare fantastisk for mig Om der er noget videnskab i det aner jeg ikke, men det hjælper på mig og det er det vigtigste. Så har jeg Alminox tl hjælp hvis jeg ikke kan klare mig og ellers skal jeg undgå alt fed mad, så julemaden har virkelig sat det hele på prøve. Så skær ned på fedtet i stort set alt, så kommer du et langt stykke

Anmeld

4. januar 2011

sandratobias

Jeg plejer og ta et glas mælk... Det virker lidt men ikk længe.. Og er det alt for slemt at jeg er ved at  så tar jeg en alminox (staves) de virker rigtig godt på mig...  

Sandra - uge 32+2...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.