Så er det idag... Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

twinboys

Henri84 skriver:

Jeg vil tænke på jer og krydse fingre for de kan hjælpe Oliver

Tusind tak søde...

Forresten hvordan med bøgerne???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Henri84

twinboys skriver:

Tusind tak søde...

Forresten hvordan med bøgerne???

Majbritt

Gud ja det havde jeg næsten glemt Jeg ser lige hvornår jeg kan komme et smut til Haderslev, skal nok lige vende tilbage

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Smiler hvor er du sød... Og ja jeg skal nok vinke alt hvad jeg kan, så du ser mig... Vi skal være der kl. 12

Majbritt

Så varer det jo ikke så længe inden I skal afsted Jeg skal nok vinke tilbage

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Henri84 skriver:

Gud ja det havde jeg næsten glemt Jeg ser lige hvornår jeg kan komme et smut til Haderslev, skal nok lige vende tilbage

Smiler

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Så varer det jo ikke så længe inden I skal afsted Jeg skal nok vinke tilbage

Nej det er snart har helt ondt i maven

Anmeld

4. januar 2011

maria_wlt

Håber virkelig at de gør noget for jeres dejlige dreng.. 

Vi krydser fingre her i huset, og håber at vi kan læse en god opdate senere

Anmeld

4. januar 2011

Enayia

twinboys skriver:

Ja så er det idag vi skal til Odense og snakke ang. Oliver hvad vi gør nu... Jeg har det så dårligt og er bange for at vi bare får det samme at vide igen...

Jeg kæmper med blod sved og tårer og jeg håber de er mere lyttende nu at de åbner øjnene og kan se det er alvorligt...

En psykisk spiseforstyrrelse på 4år mon ikke de snart vil gøre noget eller skal man vente 7år så han er 14år før de kan gøre noget...

De mener han er for lille... Sikke et sundhedssystem...

Kryds fingre for at de indlægger ham i dagtilbud og får ham på rette køl igen... Og ja så må jeg tage orlov... Vil gøre alt for at hjælpe min Oliver.

Majbritt

Puha hvor væmmeligt! Krydser for der bliver fundet en løsning!!! Held og lykke til!!

Anmeld

4. januar 2011

signe.

Håber virkelig for jer at de tager affære denne gang, og lytter til jer med at der ER altså noget..! kender godt, Hasse havde spisevægring og er først begyndt at spise ordentligt for en måneds tid siden.. det var med en grædefærdig mor OG søn ved hvert måltid- forfærdeligt!

alt hvad jeg kan søde..

knus signe

Anmeld

4. januar 2011

Henri84

Har tænkt på jer i dag
Hvordan gik det?

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Ja så er det idag vi skal til Odense og snakke ang. Oliver hvad vi gør nu... Jeg har det så dårligt og er bange for at vi bare får det samme at vide igen...

Jeg kæmper med blod sved og tårer og jeg håber de er mere lyttende nu at de åbner øjnene og kan se det er alvorligt...

En psykisk spiseforstyrrelse på 4år mon ikke de snart vil gøre noget eller skal man vente 7år så han er 14år før de kan gøre noget...

De mener han er for lille... Sikke et sundhedssystem...

Kryds fingre for at de indlægger ham i dagtilbud og får ham på rette køl igen... Og ja så må jeg tage orlov... Vil gøre alt for at hjælpe min Oliver.

Majbritt

Sender en masse varme tanker og håber på det allerbedste for jeres Oliver

sender et kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.