Så er det idag... Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

twinboys

Ja så er det idag vi skal til Odense og snakke ang. Oliver hvad vi gør nu... Jeg har det så dårligt og er bange for at vi bare får det samme at vide igen...

Jeg kæmper med blod sved og tårer og jeg håber de er mere lyttende nu at de åbner øjnene og kan se det er alvorligt...

En psykisk spiseforstyrrelse på 4år mon ikke de snart vil gøre noget eller skal man vente 7år så han er 14år før de kan gøre noget...

De mener han er for lille... Sikke et sundhedssystem...

Kryds fingre for at de indlægger ham i dagtilbud og får ham på rette køl igen... Og ja så må jeg tage orlov... Vil gøre alt for at hjælpe min Oliver.

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Ja så er det idag vi skal til Odense og snakke ang. Oliver hvad vi gør nu... Jeg har det så dårligt og er bange for at vi bare får det samme at vide igen...

Jeg kæmper med blod sved og tårer og jeg håber de er mere lyttende nu at de åbner øjnene og kan se det er alvorligt...

En psykisk spiseforstyrrelse på 4år mon ikke de snart vil gøre noget eller skal man vente 7år så han er 14år før de kan gøre noget...

Kryds fingre for at de indlægger ham i dagtilbud og får ham på rette køl igen... Og ja så må jeg tage orlov... Vil gøre alt for at hjælpe min Oliver.

Majbritt

Puhh...det er ikke sjovt, når der er noget med ens børn.
Jeg sender dig 1000 tanker og knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

B&J

håber så meget af i kan få hjælp til oliver denne gang og der kan komme lidt ro på igen

kæmpe krammer her fra o

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Puhh...det er ikke sjovt, når der er noget med ens børn.
Jeg sender dig 1000 tanker og knus

Kærligst
Sussie

Tak det er også lige til at få dårlig mave af...

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

B&J skriver:

håber så meget af i kan få hjælp til oliver denne gang og der kan komme lidt ro på igen

kæmpe krammer her fra o

Håber jeg også...

Anmeld

4. januar 2011

Polkaprik

Kan godt forstå dine frustrationer og ængstelighed! Håber I får alt den hjælp I har brug for så din lille dreng kan få det godt.

Michelle

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Majbritt

Hej Søs.

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke på OUH og håber af hele mit hjerte, I får tilbudt en eller anden slags behandling til Oliver Jeg ved du kæmper en brav kamp hver eneste dag og jeg tager så meget hatten af for dig

Vink til mig, når I kører forbi Ejbyafkørslen, for jeg arbejder på Bodycote, der ligger lige ud til motorvejen...

Sender jer alle mine positive tanker!

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Kan godt forstå dine frustrationer og ængstelighed! Håber I får alt den hjælp I har brug for så din lille dreng kan få det godt.

Michelle

Takker...

Anmeld

4. januar 2011

Henri84

Jeg vil tænke på jer og krydse fingre for de kan hjælpe Oliver

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Hej Søs.

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke på OUH og håber af hele mit hjerte, I får tilbudt en eller anden slags behandling til Oliver Jeg ved du kæmper en brav kamp hver eneste dag og jeg tager så meget hatten af for dig

Vink til mig, når I kører forbi Ejbyafkørslen, for jeg arbejder på Bodycote, der ligger lige ud til motorvejen...

Sender jer alle mine positive tanker!

Smiler hvor er du sød... Og ja jeg skal nok vinke alt hvad jeg kan, så du ser mig... Vi skal være der kl. 12

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.