Hvordan er det nu med befugtningen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tror jeg tager en uanset hvad om 14 dages tid, havde min mens de første to mdr. med den første. 

God ide, håber testen viser det du ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ajajaj, det lyder da ikke særlig rart at kondomet bare forsvinder op i dig  han skal da holde fast om roden på tisseren + kondom når han trækker sig ud!!

men ja, jeg ville også rende ned og få en fortrydelsespille, så er den skid da slået

Nej, det var lidt mystik, men vi blev afbrudt begge gange, så det gik pludselig lidt stærk, ingen af os aner hvordan den kunne smutte TO gange, men nu ser vi tiden an, og så må vi tage stilling, hvis der er noget at tage stilling til. 

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

God ide, håber testen viser det du ønsker

Det håber jeg også. 

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen piger. Jeg har testet og den var bragende negativ, og så kom madam rød på besøg dagen efter, så selvom det er en stor lettelse at jeg tros alt ikke er gravid, så er der en meget lille del af mig der er ret ked af det. Men hvis det skal være så kommer det nok, og denne gang på et mere belejlig tidspunkt.

Ville bare sige tak for de støttende ord. 

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja, jeg har så været så uheldig at jeg hele to gange på en uge, har været ude for at kondomet forsvandt op i mig, og der gik lidt tid før det kom ud igen (af sig selv, kunne ikke selv få fat i det), næsten tom.

Så jeg har et spørgsmål når min ægløsningstidspunkt er omkring de 3 jan. (tror jeg), hvornår er det så mest sandsynlig at befrugtningen (hvis det skulle være sket) kunne have fundet sted?, før ægget frigjorde sig, eller kort efter og er der overhovedet en risiko for at jeg kunne være gravid? Jeg kan simpelthen ikke huske det, og vi var sammen både natten til den 1. jan og igen her den 3. jan, hvilket ifølge mine beregninger ikke var så hensigtmæssigt når vi nu beskyttede os mod netop det at få et barn mere. 

Han skal huske at trække sig ud med det samme efter samleje... For hans lem bliver med det samme mindre...

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Han skal huske at trække sig ud med det samme efter samleje... For hans lem bliver med det samme mindre...

Ja, tror også det var der den gik galt, har bare aldrig oplevede det før nogensinde..  men jeg er ikke gravid, så nu tror jeg bare vi skal have lidt mere styr på det med kondomet, ellers må jeg jo på p-piller igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.