Mit projekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. september 2008

linemus

Nu er jeg ved at være godt i gang med mit speciale projekt, og selvom jeg synes, det er hårdt og svært at holde koncentrationen, så må jeg sige, at det dælme også er spændende at være i gang med.

Jeg har i dag været ude og snakke med to søde damer i et gigtcenter, og vi sad og snakkede i over to timer med kaffe og kage, og det var så givende at høre om deres problemer, følelser og bare snak i forhold til deres sygdom. Bare at sidde og lytte til dem fortælle. Det giver godt nok en et andet perspektiv og sætter nogle andre tanker i gang.

Imorgen skal jeg så hjem til den ene af dem, for at opleve hendes omgang med sin medicin i det rigtige miljø. Det bliver også spændende. Og i næste uge skal jeg ud til den anden (og en helt tredje), og det bliver sjovt at se, om de gør det på en helt anden og tredje måde.

Jeg har også talt med en fra gigtforeningen, apoteket og en ergoterapeut, og hver gang sætter det en masse nye spørgsmåltegn og problemstillinger, der gør det hele sværere, men samtidig mere interessant at løse. Nu mangler jeg at finde en virksomhed, der producerer gigtmedicin og dermed sætter kravene til emballagen - desværre ligger de alle på sjælland eller i odense, men så må jeg jo ud og køre :)

Bare lidt positivt herfra for en gang skyld. Synes tit jeg bliver for stresset til at se det gode i tingene :S Så samtidig glæder jeg mig meget til det er overstået, men måske det kan give mig en idé om, hvad jeg vil beskæftige mig med i fremtiden.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Marco2

Det lyder super spændende Line.

Og som jeg har sagt før, så må du endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.