Hvor blir alt det sjove af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Susan1978

Altså tøser, der var engang jeg lå flad af grin når jeg sad her om aftenen og hyggede mig med jeres indlæg..

ved da godt at hverdagen er blevet mere alvorlig og travl, men har vi slet ikke tid til sjov mere.

Selv er jeg jo total karen kedelig.. aner ik hvordan man skriver noget sjovt..

men i kan få denne her.

Savner jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Tynen

Arh ja - De gode gamle tider (L)
Fik lige et flashback fra de mange aftener hvor kæresten har siddet og sagt SHHHH!!!!, Kan du ikke gå et andet sted hen? og slukekr du ikke snart?! fordi jeg lå flad af grin.

Desværre er min chef på ferie og har været det de sidste 2 uger, så jeg har arbejdet non stop - Også i weekenden.
Jeg håber at jeg kan få lidt tid her i weekenden (Efter arbejde >( ) til at komme og give den gas med indlæg.

Savner de sene nattetimer med ondt i maven af grin!! (L)

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

hæ hæ...lige nu står jeg sgu på hovedet efter ting jeg skal have solgt...i mit lille kammer herinde bagved, det er ikke just inspirerende til noget sjovt må jeg nok indrømme.

men det kommer da bette susan

Anmeld

10. september 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

hæ hæ...lige nu står jeg sgu på hovedet efter ting jeg skal have solgt...i mit lille kammer herinde bagved, det er ikke just inspirerende til noget sjovt må jeg nok indrømme.

men det kommer da bette susan

Skal have solgt?
Hvad er det?
Og hvorfor?

JA, det var sjovt her engang.
Jeg har slet ikke den samme abstinens efter at få startet baby.dk op mere, siden jeg er startet på job, der er jo aldrig nogen på alligevel.

Idag har Mille og jeg været i svømmehal, det var skide skægt.
:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.