Irriteret på dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Kaufie

William er for 14 dage tilbage hos sin "gamle" dp. Og det er da bedre end at han skulle et helt 3 sted hen mens hans nye dp er på ferie.

Men her efter to dage er jeg allerede lidt træt af hende - for han får ikke sine ting med hjem igen. Det er måske nok også farens ansvar da han jo henter William, men han ved jo ofte ikke hvad jeg har givet William på af jakke og fodtøj om morgenen.

I går cyklede de hjem i futter - der blev det ene par sko i dp. Så måtte han i et par andre sko her til morgen - et par nr for store, men det skulle jo også bare være for at have noget (andet end stoffutter) på fødderne i den kolde morgenluft. Huen havde han heller ikke fået med hjem fra dagen før, så han fik en hættefrakke på, hvor hætten kunne tage den værste luft i ørerne under hjelmen.

Men igen i dag kom han hjem i futter - og regntøj. Så nu har jeg kun hans gummistøvler at give ham på i morgen - og stadig ingen hue. Og det på trods af at jeg påtalte det i morges i dp at han ikke havde sko på hjem. Han havde fået et par sko i tasken - men det var det allerførste par i str 19, som bare har været væk så længe - og nu bruger han str 20/21, så de er altså for små....

Claus føler lidt han bare skal tage William med når han kommer efter ham - hun sad klar med ham i regnbukser indendøre i dag - okay den var 20 min i luk, men alligevel..... Så kan jeg lidt godt forstå han ikke lige får tjekket om alt er i tasken.

Og så lige dråben - her til morgen sov hun da jeg kom med William. Hun åbner 6.30 -men var ikke klar til at tage imod da vi kom kl 7 - det synes jeg ikke er helt i orden.

Øv - ellers er hun rigtig flink - men vi glæder os til at komme tilbage til den nye dp - hvor vi kun har 100m.

Mette, der lige skulle lukke lidt luft ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Joan ( Smallie )

Hold da kæft mand det kan jeg godt forstå du er træt af.

Hvor længe har hun været dp??

Man kan da en enkelt dag sove over sig men vil da ikke håbe det gentager sig.:(

Hvor længe skal han være der endnu?

Jeg tror altså nok jeg vil ringe til dp goggen og høre om det kan være rigtig at det skal være sådan.
De skal jo også have at vide hvis der er noget galt med deres dpér.

Vi har selv været en masse igennem med dp men nu er han heldigvis endt et sted som han bare elsker og vi er meget glade for hende også. Så det er bare dejligt.

Joan

Anmeld

9. september 2008

Loggidut

uh, den holder bare ikke, du må sgu banke i bordet, du er da nød til at have tøj til dit barn...men ved du hvad...i morgen når du aflevere, så tager du demonstrativt alt fodtøj med hjem, med undtagelse af et par sko, så er hun lige som nød til at forstå han skal bruge det ene par sko! det er fandme frækt...:( at hun sover kan jo ske...man kan jo sove over, men så er det mindste man kan gøre da at sige undskyld! jeg havde en dpér som sov over en enkelt gang, og hun var bare så ked af det...ja jeg var da ligeglad, det var ikke sket før, og skete ikke igen, men er det noget der sker igen og igen...så ville jeg fandme også blive vred. ps/hvad fanden er det med han sidder i tøjet når du kommer...bare sig til hende du fortrækker at i selv klæder ham på! hun er nasty hende der...det er ved at gå op for mig... :'( øv kaufie...nu blev jeg sguda helt gasblå...lol

Anmeld

9. september 2008

ivfmarie

Hey Kaufie... Øv at du ikke er helt tilfreds... meeeen er det ikke forældrenes eget ansvar at sørge for at alle jeres ting kommer med hjem? Jeg render da i hvertfald selv rundt og samler sko og tøj inden jeg kører med Malte!? At hun ikke var vågen da I kom - det er tilgengæld under al kritik!!! 8( Men se positivt på det - det er mun i 14 dage... :P Marie - æææælsker min dp'er selvom der mangler alt muligt hver dag ved afhentning...

Anmeld

9. september 2008

heaven

Hrum.....

Altså - jeg mener ikke det er dp`s ansvar at sørge for at børnene får "de rigtige" ting med hjem. Det mener jeg er op til den der henter.....

MEEEEN, det andet kan jeg sgu godt forstå du er muggen over....! hun skal bestemt ikke klæde ham på i forvejen fordi det er forholdsvis tæt på lukning... der vil jeg også (som Loggi) sige, at fremover vil i gerne klæde ham på selv!!

Er det flere gange hun har sovet over sig?? eller er det en "engangsforseelse"??? hvis det første: ring til dp-pædagogen... under alle omstændigheder burde hun ganske rigtig beklage det... det er sgu ikke smart, når hun er ene mand om at modtage børn!!!

Jannie

Anmeld

9. september 2008

Kaufie

Ja, altså jeg mener heller ikke det er dps skyld vi ikke har fået sko med hjem to dage i træk - det er lige så meget mandens..... og det ved han vist også godt :$ Men når dp nu sidder på spring med drengen, der tilsyneladende er pakket ind til hjemturen, så kan jeg godt forstå han bare har taget dreng og taske og cyklet hjem...

Og mht at hun sov - så var døren åben, så hun havde været oppe - hun lå blot og sov på sofaen fordi der ikke var kommet nogen børn endnu.

Var vist lidt for hys da jeg skrev det første indlæg - hun er rigtig sød - men nu havde vi bare lige vænnet os til det nemme i at skulle rundt om hjørnet - og så er det pludselig et lidt mere kompliceret logistisk regnestykke at få de rigtig ting med frem og tilbage på en cykel, hvor der ikke er uanede mængder af plads til rådighed...

Mette, som nok skal klare de næste 12 dage også - nu tror jeg også Claus husker at bede om at få Williams overtøj med hjem.

Anmeld

9. september 2008

heaven

Kaufie skriver:

Ja, altså jeg mener heller ikke det er dps skyld vi ikke har fået sko med hjem to dage i træk - det er lige så meget mandens..... og det ved han vist også godt :$ Men når dp nu sidder på spring med drengen, der tilsyneladende er pakket ind til hjemturen, så kan jeg godt forstå han bare har taget dreng og taske og cyklet hjem...

Og mht at hun sov - så var døren åben, så hun havde været oppe - hun lå blot og sov på sofaen fordi der ikke var kommet nogen børn endnu.

Var vist lidt for hys da jeg skrev det første indlæg - hun er rigtig sød - men nu havde vi bare lige vænnet os til det nemme i at skulle rundt om hjørnet - og så er det pludselig et lidt mere kompliceret logistisk regnestykke at få de rigtig ting med frem og tilbage på en cykel, hvor der ikke er uanede mængder af plads til rådighed...

Mette, som nok skal klare de næste 12 dage også - nu tror jeg også Claus husker at bede om at få Williams overtøj med hjem.

ej, sov hun FORDI DER IKKE VAR KOMMET BØRN ENDNU???? Sagde du ikke noget, eller blev du helt paf??? Jeg tror nu at jeg ville overveje at nævne den for goggen!!! det er da ikke særlig "fagligt".......

Jannie - der håber manden husker alting fremover;)

Anmeld

9. september 2008

linemus

Hejsa :)

Jeg synes godt I kan snakke med hende om, at hun lige skal vente med at klæde W på til I kommer og henter ham. Han skal da ikke stå med overtøjet på og vente :( Hvis det var få minutter før lukketid, ville jeg dog synes, det er okay, men ikke så lang tid før. Og så må du jo instruere faren i, hvad han skal have med hjem :) Kan godt huske da Sebastian gik i dagpleje og blev hentet af Kasper - der manglede også altid et eller andet.

Altså hvis hun lå og blundede på sofaen, fordi der ikke var nogen børn, og så sprang op da I kom, det kan jeg altså ikke se noget slemt i. Men så skal hun selvfølgelig også være klar med det samme til at tage imod W og ikke liiiige skulle vågne først.

Snak da med hende ;) Det bliver det garanteret ikke værre af.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.