Status efter 3. jdm-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Sofia

Hej Kit. Kan godt forstå du er lidt bekymret, men som andre siger, det bliver dejligt med en ekstra scanning og jeg krydser fingre for at hun er helt som hun skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Kit

Så er der update. Der var ikke noget at være bekymret for. Med en kampvægt på anslået 2.937 gram er hun 2 % over en absolut gennemsnitsbaby på dette tidspunkt. Dejligt. Og sørme om hun ikke lige slog over i 3D, så vi kunne se at der var sul på kroppen. Det troede jeg ikke de havde mulighed for på det offentlige. Hun var ret overrasket over kvaliteten på 3D, da det normalt ikke er så godt så langt henne i graviditeten. Jeg har desværre ikke mulighed for at ligge billeder ind nu, da vores all-in-one printer er gået i stykker, men har forhåbentlig mulighed for det snart. Hun lignede forresten sin far

Tak for støtten piger.

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Så er der update. Der var ikke noget at være bekymret for. Med en kampvægt på anslået 2.937 gram er hun 2 % over en absolut gennemsnitsbaby på dette tidspunkt. Dejligt. Og sørme om hun ikke lige slog over i 3D, så vi kunne se at der var sul på kroppen. Det troede jeg ikke de havde mulighed for på det offentlige. Hun var ret overrasket over kvaliteten på 3D, da det normalt ikke er så godt så langt henne i graviditeten. Jeg har desværre ikke mulighed for at ligge billeder ind nu, da vores all-in-one printer er gået i stykker, men har forhåbentlig mulighed for det snart. Hun lignede forresten sin far

Tak for støtten piger.

Ih hvor godt at der ikke er grund til bekymring! Lækkert at I fik et 3D glimt, det må være sjovt, når I slet ikke havde forventet det!

Hvor bliver det spændende at se hende rigtigt!

Anmeld

5. januar 2011

Marco2

Kit skriver:

Tak for støtten piger.

Neiii, hvor godt. Og det er da en rigtig fin vægt.

Og dejligt med 3D. Glæder mig til at se billederne.

AG

Anmeld

5. januar 2011

Lene76

okay dejligt stor baby til dig Kit.....  glæder mig osse til at se billederne

Anmeld

6. januar 2011

Kit

Så er der en ny printer i hus - det er jeg bare så glad for. Nu kan jeg nemlig få scannet billeder ind og printet pakkeliste til fødselstasken

Lige 2 billeder fra vores vægtscanning i går.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.