Nu VIL jeg være sund og tabe lidt.. Nogen der kan hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Bare mig..

Her fra d. 20 jan. vil jeg begynde og være sund.

Smøgerne skal for alvor smides og 7 kilo skal væk her og der, og så skal der strammes op.

Men jeg har ingen ide om hvad man skal kigge på, når jeg skal handle ind.. Altså hvad jeg må spise og hvad jeg ikke må.. Er det kalorier eller hvad som jeg gerne må spise og som der skal være meget af?

Hvis i har nogen lækre opskrifter på sund mad, må i meget gerne smide dem her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

twinny

Nu har jeg ikk selv lige været på kur, men følger altid med de tv programmer, hvor folk skal tabe sig.... De siger man skal holde sig væk fra pasta, kartofler og hvidt brød. Også skal man spise 5 gange om dagen. Små portioner. De siger det skal være på størrelse med din håndflade, så har du fået nok... Spist det sunde fedt, advokado og nødder. Masser af grønt og magert kød, kylling, kalkun og fisk.

håber du kan bruge det.

Anmeld

3. januar 2011

Kloster

Hej.

Må lige skyde ind med om du både vil stoppe med at ryge OG gå på kur samtidig??

Anmeld

3. januar 2011

Bare mig..

Baby-støv skriver:

Nu har jeg ikk selv lige været på kur, men følger altid med de tv programmer, hvor folk skal tabe sig.... De siger man skal holde sig væk fra pasta, kartofler og hvidt brød. Også skal man spise 5 gange om dagen. Små portioner. De siger det skal være på størrelse med din håndflade, så har du fået nok... Spist det sunde fedt, advokado og nødder. Masser af grønt og magert kød, kylling, kalkun og fisk.

håber du kan bruge det.

Tusind tak.. Det vidste jeg ikke.. Hvad skal man så spise i stedet for pasta, ris og kartofler? :/

Anmeld

3. januar 2011

Bare mig..

Kloster skriver:

Hej.

Må lige skyde ind med om du både vil stoppe med at ryge OG gå på kur samtidig??

Ja det var planen

Anmeld

3. januar 2011

Kloster

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det var planen

Det kan være meget meget svært at droppe 2 så stærke vaner på samme tid.

I stedet for ris, pasta og kartofler, kan du spise salat og grøntsager.

Drop også alt hvidt brød, sukker, mel og fast fedtstoffer (fx stegemargerine) Alt fedt fra dyr - uden tagen fedt fra fisk.

VH Kloster

Anmeld

3. januar 2011

Svei

Du kan jo i princippet spise hvad du vil, bare du forbrænder flere kalorier end du indtager...så det er bare et simpelt regnestykke...for de fleste vil det dog være smart at tage alt det unødvendige og droppe, spise mindre portioner og en masse grønt og groft...og så er det ellers om at leve på en måde som du kan holde ud altid, hvis du vil holde vægttabet.

Anmeld

3. januar 2011

Bare mig..

Kloster skriver:

Det kan være meget meget svært at droppe 2 så stærke vaner på samme tid.

I stedet for ris, pasta og kartofler, kan du spise salat og grøntsager.

Drop også alt hvidt brød, sukker, mel og fast fedtstoffer (fx stegemargerine) Alt fedt fra dyr - uden tagen fedt fra fisk.

VH Kloster

Ja det er jeg klar over, men hvis jeg ikke kan, må jeg starte med en af tingene.. Er bare så opsat på det, men nu ser vi..

Ja okay, tak Har du måske nogen opskrifter på lækkert mad?

Anmeld

3. januar 2011

Bare mig..

ESB. skriver:

Du kan jo i princippet spise hvad du vil, bare du forbrænder flere kalorier end du indtager...så det er bare et simpelt regnestykke...for de fleste vil det dog være smart at tage alt det unødvendige og droppe, spise mindre portioner og en masse grønt og groft...og så er det ellers om at leve på en måde som du kan holde ud altid, hvis du vil holde vægttabet.

Ja, min tanke er måske også mest, at jeg vil tænke mig mere om, og måske spise mindre mængder, for skal ikke decideret på slankekur, men du ved, der er bare kommet lidt ekstra som der skal af

Anmeld

3. januar 2011

Svei

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, min tanke er måske også mest, at jeg vil tænke mig mere om, og måske spise mindre mængder, for skal ikke decideret på slankekur, men du ved, der er bare kommet lidt ekstra som der skal af

Slankekur burde slet ikek findes...det er ikke løsningen...det er kun at ændre det der fyldes på.. så jeg tror du har fat i det helt rigtige der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.