Hvor meget er realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

LinLin

Kloster skriver:

Ej hvor sjovt... Lyder fuldstændig som mig. Men så blev jeg gravid med nr 3. Fantastisk barn, men den graviditet satte sine mærker på min krop. Kun/kan slet ikke komme af med de kg igen.

Nu er min 3. søn snart 7 år og jeg er stadig ikke kommet af med de kg. Har også altid vejet 51-52 kg. Mit første delmål er at komme under de 60 kg. Så første delmål er 59,9 kg

Jeg har en dreng på 4 år og en på knapt 4 mdr, så synes selv det er flot jeg er kommet igang allerede

Der gik ½ år med at tabe det jeg havde taget på med den første (11 kg) - men da ammede jeg også...

Det gør jeg så ikke denne gang - så der skal arbejdes for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Svei

DAs mor skriver:

Hej

Jeg er lige gået i gang med projekt "Linda-skal-tabe-de-overflødige-efter-graviditets-kilo" Mangler 7 kg for at være på min før-graviditetsvægt...

Har aldrig prøvet at være på kur før, så derfor vil jeg gerne vide hvor meget der er realistisk at tabe pr. uge/måned????

Jeg har droppet ALT slik og tænker virkeligt over hvad jeg spiser og ikke mindst hvor meget. Derudover har jeg været ude at at løbe for første gang i 1½ år (WUHU! ) - og det var slet ikke så slemt som jeg frygtede , så det skal jeg da helt sikkert bare fortsætte med !

Jeg vejede 61,4 kg her til morgen - og er 1,58 m.

Tror det er forskelligt hvor hurtigt man taber sig..i starten er det meget væske...mener der går 3 uger før det er fedtet der forbrændes...men altså, jeg vil mene 5 kg om md. sagtens kan lade sig gøre....det snuppede jeg da jeg tabte mig 30 kg...

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

ESB. skriver:

Tror det er forskelligt hvor hurtigt man taber sig..i starten er det meget væske...mener der går 3 uger før det er fedtet der forbrændes...men altså, jeg vil mene 5 kg om md. sagtens kan lade sig gøre....det snuppede jeg da jeg tabte mig 30 kg...

30 kg er da vildt flot (håber dog aldrig jeg får "brug for" at tabe så meget... )

De 7 kg på 3 mdr ER nok realistisk - det er så bare op til mig selv at fuldføre!

Anmeld

3. januar 2011

Svei

DAs mor skriver:

30 kg er da vildt flot (håber dog aldrig jeg får "brug for" at tabe så meget... )

De 7 kg på 3 mdr ER nok realistisk - det er så bare op til mig selv at fuldføre!

Det kan du sagtens...men de kilo der er tættest på normalvægten synes jeg er de sværeste..jeg har to kilo der irriterer mig og de er dælme seje...nej, håber jeg da heller ikke du får, det er sgu virkelig ikke rart at være så stor og tyk..

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

ESB. skriver:

Det kan du sagtens...men de kilo der er tættest på normalvægten synes jeg er de sværeste..jeg har to kilo der irriterer mig og de er dælme seje...nej, håber jeg da heller ikke du får, det er sgu virkelig ikke rart at være så stor og tyk..

Ih hvor træls! Hvor længe har du været igang?

Anmeld

3. januar 2011

Svei

DAs mor skriver:

Ih hvor træls! Hvor længe har du været igang?

Jeg har som nok mere været i gang med at tage på... har taget et par kilo på her de sidste måneder...så vil gerne fra 63 til 61 kg...

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

ESB. skriver:

Jeg har som nok mere været i gang med at tage på... har taget et par kilo på her de sidste måneder...så vil gerne fra 63 til 61 kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.