Hvor meget er realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

LinLin

Hej

Jeg er lige gået i gang med projekt "Linda-skal-tabe-de-overflødige-efter-graviditets-kilo" Mangler 7 kg for at være på min før-graviditetsvægt...

Har aldrig prøvet at være på kur før, så derfor vil jeg gerne vide hvor meget der er realistisk at tabe pr. uge/måned????

Jeg har droppet ALT slik og tænker virkeligt over hvad jeg spiser og ikke mindst hvor meget. Derudover har jeg været ude at at løbe for første gang i 1½ år (WUHU! ) - og det var slet ikke så slemt som jeg frygtede , så det skal jeg da helt sikkert bare fortsætte med !

Jeg vejede 61,4 kg her til morgen - og er 1,58 m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Maja88

DAs mor skriver:

Hej

Jeg er lige gået i gang med projekt "Linda-skal-tabe-de-overflødige-efter-graviditets-kilo" Mangler 7 kg for at være på min før-graviditetsvægt...

Har aldrig prøvet at være på kur før, så derfor vil jeg gerne vide hvor meget der er realistisk at tabe pr. uge/måned????

Jeg har droppet ALT slik og tænker virkeligt over hvad jeg spiser og ikke mindst hvor meget. Derudover har jeg været ude at at løbe for første gang i 1½ år (WUHU! ) - og det var slet ikke så slemt som jeg frygtede , så det skal jeg da helt sikkert bare fortsætte med !

Jeg vejede 61,4 kg her til morgen - og er 1,58 m.

alt fra 0,5kg-1kg om ugen.

hvis man virkelig går op i det.

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

Maja88 skriver:

alt fra 0,5kg-1kg om ugen.

hvis man virkelig går op i det.

Tak for svar

Så 3-4 mdr er ikke helt urealistisk?

Anmeld

3. januar 2011

Maja88

DAs mor skriver:

Tak for svar

Så 3-4 mdr er ikke helt urealistisk?

nej ville jeg ikke synes.

hvis man skærer ned på sine mad portioner og træner en 3 gange i ugen

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

Maja88 skriver:

nej ville jeg ikke synes.

hvis man skærer ned på sine mad portioner og træner en 3 gange i ugen

Jamen det skal jeg! Sådan er det bare

Anmeld

3. januar 2011

DK

Nuuj hvor er du sej!

Må jeg spørge hvor meget du tog på i forbindelse med din graviditet? Og ammer du? Hvis du ammer skal du jo lige være sikker på at få nok kalorier plus masser af væske!

Anmeld

3. januar 2011

Kloster

Jeg er også 158 cm lav. Jeg er spinkel af bygning (før alle de extra kilo kom på pga rygestoppet) Jeg er overvægtig ved 64 kg. Vejede 64,9 i går, da jeg startede på kur igen. Mit mål er ca 55 kg. Meget afhængig af hvordan jeg ser ud, har det og selv føler. Men alt ialt skal der nogle kilo af!!

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

DK skriver:

Nuuj hvor er du sej!

Må jeg spørge hvor meget du tog på i forbindelse med din graviditet? Og ammer du? Hvis du ammer skal du jo lige være sikker på at få nok kalorier plus masser af væske!

Jeg tog 15-16 kg på (er ikke helt sikker da jeg blev helt depri over det )

Nej, jeg ammer ikke... Havde satset på jeg ville tabe en del på den konto, men sådan skulle det ikke være

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

Kloster skriver:

Jeg er også 158 cm lav. Jeg er spinkel af bygning (før alle de extra kilo kom på pga rygestoppet) Jeg er overvægtig ved 64 kg. Vejede 64,9 i går, da jeg startede på kur igen. Mit mål er ca 55 kg. Meget afhængig af hvordan jeg ser ud, har det og selv føler. Men alt ialt skal der nogle kilo af!!

Jeg er også spinkelt bygget og har aldrig været overvægtigt udover når jeg har været gravid... Vejede i laaaang tid 51-52 kg - og det syntes jeg var pænt til mig Så det vil jeg gerne veje igen, men første mål er de 55 kg

Anmeld

3. januar 2011

Kloster

DAs mor skriver:

Jeg er også spinkelt bygget og har aldrig været overvægtigt udover når jeg har været gravid... Vejede i laaaang tid 51-52 kg - og det syntes jeg var pænt til mig Så det vil jeg gerne veje igen, men første mål er de 55 kg

Ej hvor sjovt... Lyder fuldstændig som mig. Men så blev jeg gravid med nr 3. Fantastisk barn, men den graviditet satte sine mærker på min krop. Kun/kan slet ikke komme af med de kg igen.

Nu er min 3. søn snart 7 år og jeg er stadig ikke kommet af med de kg. Har også altid vejet 51-52 kg. Mit første delmål er at komme under de 60 kg. Så første delmål er 59,9 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.