21+1 med min lille pige <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

sandratobias

Super fin mave...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

NessaXenia

sandratobias skriver:

Super fin mave...  

taaak

Anmeld

3. januar 2011

WantingBaby2012

Nina Sophia skriver:

desuden ved jeg du bliver fantastisk smuk gravid

Årh hvor er du bare sød  Man kan jo have lov til at håbe! Hihi. 

Hvordan er det så? Er det lige som du forventede det ville være? Tænker selv også meget over, hvordan man mon reagere når man rent faktisk står med en positiv test... Aner slet ikke hvordan jeg ville reagere!! 

Anmeld

4. januar 2011

Lusi

Nina Sophia skriver:

ja det ser helt sindssygt ud forfra

og tusinde taak

Min svoger er tattovør og har sit eget studie her i byen vi bor, Kalundborg

Så lidt da Jamen ku da godt være man skulle besøge ham en dag.. Hvad hedder studiet så?

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

Lykke86 skriver:

Så lidt da Jamen ku da godt være man skulle besøge ham en dag.. Hvad hedder studiet så?

kan skaffe dig en god pris

Everlasting Tatto

Anmeld

4. januar 2011

Low

Nina Sophia skriver:

Elsker min mave med min super aktive lille pige  indeni

Smuk mave

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

WantingBaby2011 skriver:

Årh hvor er du bare sød  Man kan jo have lov til at håbe! Hihi. 

Hvordan er det så? Er det lige som du forventede det ville være? Tænker selv også meget over, hvordan man mon reagere når man rent faktisk står med en positiv test... Aner slet ikke hvordan jeg ville reagere!! 

det kan du selv være

Jamen før man har den positive test har man mange forhåbninger og tanker om hvordan det vil være osv. jeg gik og troede at det ville en 'dans på roser' men da jeg fik den positive test var jeg selvfølgelig helt rundt på gulvet og var hjernedødt glad og alt var lykke, da jeg havde været sådan i 1½ uges tid, kom helvede; kvalmen, opkast, graviditets migræne, træthed osv osv - lå i sengen i ca 10 uger, sådan er det med mange men der er heldigvis også nogle der undgår den periode, men så stopper kvalmen mm. normalt efter 12. uge, og nu er det den 'gode periode', hvor man skal til nakkefoldsscanning hvor man ser den lille første gang og så stiger kærligheden i hjemmet ellers, man mærker liv osv osv. det er helt fantastisk. men også hårdt..

Anmeld

4. januar 2011

NessaXenia

Low skriver:

Smuk mave

taak

Anmeld

4. januar 2011

WantingBaby2012

Nina Sophia skriver:

det kan du selv være

Jamen før man har den positive test har man mange forhåbninger og tanker om hvordan det vil være osv. jeg gik og troede at det ville en 'dans på roser' men da jeg fik den positive test var jeg selvfølgelig helt rundt på gulvet og var hjernedødt glad og alt var lykke, da jeg havde været sådan i 1½ uges tid, kom helvede; kvalmen, opkast, graviditets migræne, træthed osv osv - lå i sengen i ca 10 uger, sådan er det med mange men der er heldigvis også nogle der undgår den periode, men så stopper kvalmen mm. normalt efter 12. uge, og nu er det den 'gode periode', hvor man skal til nakkefoldsscanning hvor man ser den lille første gang og så stiger kærligheden i hjemmet ellers, man mærker liv osv osv. det er helt fantastisk. men også hårdt..

Ja, kan sagtens forestille mig hvordan det er! Jeg har kastet op i nat, og her til morgen havde jeg mega kvalme og var svimmel... Synes det er mega underligt, for har aldrig bare sådan kastet op midt om natten.. Men testen vil sku' stadig ikke vise andet end negativ.. øv 

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

En fin og lun babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.