21+1 med min lille pige <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.322 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

NessaXenia

Elsker min mave med min super aktive lille pige  indeni

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Koen.

Super flotmave og dejlig mede masser af aktivitet, kan huske hvor vidunderlig en følelse det var

Anmeld

3. januar 2011

Lusi

Über fin mave du har der Ser bare helt vildt ud forfra, der synes jeg du ser meget stor ud, ihvertfald på det billede Hvor har du fået lavet den tatovering henne, hvis man må spørge? Den er godt nok flot og ser meget skarp ud.. Har nemlig selv været så uheldig, at få lavet en der er grim og gnidret, så ska have rettet i den.

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Lykke86 skriver:

Über fin mave du har der Ser bare helt vildt ud forfra, der synes jeg du ser meget stor ud, ihvertfald på det billede Hvor har du fået lavet den tatovering henne, hvis man må spørge? Den er godt nok flot og ser meget skarp ud.. Har nemlig selv været så uheldig, at få lavet en der er grim og gnidret, så ska have rettet i den.

ja det ser helt sindssygt ud forfra

og tusinde taak

Min svoger er tattovør og har sit eget studie her i byen vi bor, Kalundborg

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

lillespurv20 skriver:

Super flotmave og dejlig mede masser af aktivitet, kan huske hvor vidunderlig en følelse det var

jah det er helt ubeskriveligt den følelse man får når man mærker sin baby tumle rundt derinde

Anmeld

3. januar 2011

WantingBaby2012

Hvor har du bare en super smuk gravid mave!  Håber at min bliver ligeså flot når den tid kommer 

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

WantingBaby2011 skriver:

Hvor har du bare en super smuk gravid mave!  Håber at min bliver ligeså flot når den tid kommer 

tusinde tak

Håber snart i får de smukke 2 streger, ved  godt hvor elendig vente tiden er

Anmeld

3. januar 2011

WantingBaby2012

Nina Sophia skriver:

tusinde tak

Håber snart i får de smukke 2 streger, ved  godt hvor elendig vente tiden er

Det bliver bare for vildt den dag de 2 streger dukker op! At man ikke længere behøver gå og forestille sig, hvordan man mon bliver og hvordan man mon kommer til at se ud når man er gravid. Det må være en fantastisk følelse 

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

WantingBaby2011 skriver:

Det bliver bare for vildt den dag de 2 streger dukker op! At man ikke længere behøver gå og forestille sig, hvordan man mon bliver og hvordan man mon kommer til at se ud når man er gravid. Det må være en fantastisk følelse 

ja helt bestemt.

har siddet i mange mange mange timer og dagdrømt om hvordan det hele skulle være osv, hvordan man så ud gravid, tanker og følelser osv osv osv, det har redet mig igennem mange kedelige arbejdsdage og mange timer er brugt på at være ked af det pga negative tests om og om igen...

Det er helt urealistisk når man så endelig har testen med de 2 streger, at den er svag nummer 2 streg er jo lige meget, den ér der.

du skriver bare hvis du har nogen spørgsmål...

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

WantingBaby2011 skriver:

desuden ved jeg du bliver fantastisk smuk gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.