Så gad han ikke tage afsted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Ej :O Hvor er det bare strengt af ham.. Var godt nok også blevet skuffet, helt ærligt.. 10 minutter?? Øv, havde ellers tænkt sådan på jer.

Synes du skulle tage en snak med ham, så I kan få afklaret om han virkelig vil det her, siden han bare aflyser sådan. Han ved vel godt hvor meget det betyder for dig? 

Stort kram herfra 

Det ved han bestemt også derfor det undre mig.. Hvis det er fordi han er "bange" for svaret af prøven må han jo tale med mig.. vi er sku 2 om det her.. både med positive og negative ting.. sådan er det.

Enten vil man have et barn sammen eller også vil man ikke. Og vil han ikke er det helt okay, så skal jeg nok selv finde ud af hvad jeg vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Det ved han bestemt også derfor det undre mig.. Hvis det er fordi han er "bange" for svaret af prøven må han jo tale med mig.. vi er sku 2 om det her.. både med positive og negative ting.. sådan er det.

Enten vil man have et barn sammen eller også vil man ikke. Og vil han ikke er det helt okay, så skal jeg nok selv finde ud af hvad jeg vil.

Lige præcis, kan da godt forstå hvis man får kolde fødder. Men så burde han jo ha talt med dig inden han aflyste. Og som du selv siger, I er to om det. Og I er der jo for at støtte hinanden. Øv, forstår godt at du bliver virkelig skuffet  

Hvor er han bare streng Dumme drenge, de er da heller ikke til at finde ud af til tider

Håber at han kommer på bedre tanker, og han har da sikkert bare været lidt "bange" for at det er ham der er noget galt med..

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Lige præcis, kan da godt forstå hvis man får kolde fødder. Men så burde han jo ha talt med dig inden han aflyste. Og som du selv siger, I er to om det. Og I er der jo for at støtte hinanden. Øv, forstår godt at du bliver virkelig skuffet  

Hvor er han bare streng Dumme drenge, de er da heller ikke til at finde ud af til tider

Håber at han kommer på bedre tanker, og han har da sikkert bare været lidt "bange" for at det er ham der er noget galt med..

Det håber jeg virkelig også han har... jeg tager en snak med ham i bilen når  vi kører fra firmaet tror jeg.. for det andet giver falske forhåbninger... jeg håbede lige på et skridt i den rigtige retning og istedet er vi trådt tilbage

Anmeld

3. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Det håber jeg virkelig også han har... jeg tager en snak med ham i bilen når  vi kører fra firmaet tror jeg.. for det andet giver falske forhåbninger... jeg håbede lige på et skridt i den rigtige retning og istedet er vi trådt tilbage

Ja, synes du kræver at han fortæller dig hvad han tænker Hihi

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Ja, synes du kræver at han fortæller dig hvad han tænker Hihi

hihi nok en god ide.. bare så jeg ved hvor vi/ham/jeg står i forhold til det her bp.

Anmeld

3. januar 2011

Lady Marion <3

Rolig rolig piger

Manden er jo ikke en kæmpe idiot der er doven ...

Han trækker da tiden nu pga nervøsitet , manden er da dybt bange for om det er ham den er gal med

Det er et KÆMPE nederlag for en mand hvis ikke haletudserne fungerer optmalt ..

Syntes i skal tage en snak om det  Det er ikke bare fordi han er doven eller uinteresseret .

Anmeld

3. januar 2011

Louisiana

Jeg havde også svært ved, at få min kæreste afsted, men det var fordi han havde det vildt dårligt med, at skulle stå og onanere på sygehuset - og det forstår jeg sådan set godt, men da jeg fortalte ham, at jeg jo skulle ligge med spredte ben i tide og utide og alle mulige skal kigge mig lige op i f*ssen, så kunne han godt se, at det var et lille offer for ham. Måske din kæreste bare vil udskyde det fordi det er ubehageligt for ham - og at han lige skal have sat det hele i perspektiv?  For jeg tror ikke det er fordi han ikke vil være far

Anmeld

3. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi nok en god ide.. bare så jeg ved hvor vi/ham/jeg står i forhold til det her bp.

Ja, for han har sikkert bare været "bange" for at hans sæd ikke er god nok. Men der skal han jo så også bare vide at du er der for ham  

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

Muffi :o=) skriver:

Rolig rolig piger

Manden er jo ikke en kæmpe idiot der er doven ...

Han trækker da tiden nu pga nervøsitet , manden er da dybt bange for om det er ham den er gal med

Det er et KÆMPE nederlag for en mand hvis ikke haletudserne fungerer optmalt ..

Syntes i skal tage en snak om det  Det er ikke bare fordi han er doven eller uinteresseret .

Det tror jeg heller ikke han er.. men ville for faen ønske han snakkede med mig så jeg ikke sidder i ingensmand land...

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

ri.ul skriver:

Ja, for han har sikkert bare været "bange" for at hans sæd ikke er god nok. Men der skal han jo så også bare vide at du er der for ham  

Hvilket også er helt forståeligt. tager vidst en snak og en møs senere og ser på tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.