Så gad han ikke tage afsted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.437 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Chalala85

Kæresten skulle til lægen idag for at få tjekket sin sæd.. han har lige skiftet læge og opdagede så den lå 10min. ekstra kørsel fra den tidligere læge og så gad han ikke... istedet gik han ind og skiftede læge.. der går så 2 uger før han får den nye og kan bestille en ny tid.. hvis han da gider... Åh et slag i hovedet igen ovenpå en i forvejen lorte dag

Føler bare det kun er mig der vil det her lige nu.. orker snart ikke mere.. lægger snart projekt baby på hylden hvis ikke der snart sker ændringer.. Synes man skal være fælles om projektet og ønske det lige høj..

Nåh det var lige et surt galle oplæg fra mig idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

2babygirls

Chalala85 skriver:

Kæresten skulle til lægen idag for at få tjekket sin sæd.. han har lige skiftet læge og opdagede så den lå 10min. ekstra kørsel fra den tidligere læge og så gad han ikke... istedet gik han ind og skiftede læge.. der går så 2 uger før han får den nye og kan bestille en ny tid.. hvis han da gider... Åh et slag i hovedet igen ovenpå en i forvejen lorte dag

Føler bare det kun er mig der vil det her lige nu.. orker snart ikke mere.. lægger snart projekt baby på hylden hvis ikke der snart sker ændringer.. Synes man skal være fælles om projektet og ønske det lige høj..

Øv øv, hvad er det da også for noget dovnskab !!!

Håber han snart kommer på bedre tanker !!!

Anmeld

3. januar 2011

Mi

GAD IKKE ??????????

Hvis han ikke engang kan nosse sig ind til lægen, så kommer i aldrig igennem behandling hvis det skulle vise sig nødvendigt. Der komme rigtig mange lange køreture, bare for at få tjekket en lille ting. Det er selvfølgelig ikke så fedt at skulle have tjekket sit sædtal, men nu engang nødvendig hvis man vil have hjælp.

Gider han så heller ikke skifte ble? Stå op med et barn om natten som har kastet op eller bare græder?

Hold da op, det havde jeg ikke fundet mig i. Håber du kan fortælle ham hvilke konsekvenser en så lad holdning har for dig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

Tina&Martin skriver:

Øv øv, hvad er det da også for noget dovnskab !!!

Håber han snart kommer på bedre tanker !!!

Håber jeg virkelig også.. følte mig sku lidt skuffet må jeg indrømme

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

MarianneSonne skriver:

GAD IKKE ??????????

Hvis han ikke engang kan nosse sig ind til lægen, så kommer i aldrig igennem behandling hvis det skulle vise sig nødvendigt. Der komme rigtig mange lange køreture, bare for at få tjekket en lille ting. Det er selvfølgelig ikke så fedt at skulle have tjekket sit sædtal, men nu engang nødvendig hvis man vil have hjælp.

Gider han så heller ikke skifte ble? Stå op med et barn om natten som har kastet op eller bare græder?

Hold da op, det havde jeg ikke fundet mig i. Håber du kan fortælle ham hvilke konsekvenser en så lad holdning har for dig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Han gider godt de ting.. ingen problemer der.. men det her gad han ikke lige.. så ja føler mig total sidesat.. jeg tager en alvorssnak med ham når vi tager hjem fra firmaet..

Det er alt eller intet.. Vi er sku 2 om det her.. Ved godt det ikke er fedt for en mand at skulle have sin sæd tjekket, men jeg tager hellere end gerne med for at være der støtte osv.. så håber han skifter og får et wake up call..

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Chalala85 skriver:

Håber jeg virkelig også.. følte mig sku lidt skuffet må jeg indrømme

Jaaa, ville dælme også ha været møg skuffet når man nu ønsker sig en bebs !!!

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

Tina&Martin skriver:

Jaaa, ville dælme også ha været møg skuffet når man nu ønsker sig en bebs !!!

Det blev jeg også... dagen startede dårligt.. og har bare fortsat lige siden.. sku ikke en god start på 2011

Anmeld

3. januar 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Ej :O Hvor er det bare strengt af ham.. Var godt nok også blevet skuffet, helt ærligt.. 10 minutter?? Øv, havde ellers tænkt sådan på jer.

Synes du skulle tage en snak med ham, så I kan få afklaret om han virkelig vil det her, siden han bare aflyser sådan. Han ved vel godt hvor meget det betyder for dig? 

Stort kram herfra 

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Chalala85 skriver:

Det blev jeg også... dagen startede dårligt.. og har bare fortsat lige siden.. sku ikke en god start på 2011

lyder altså kedeligt  Håber dagen bliver lysere for dig !!!

Anmeld

3. januar 2011

Chalala85

Tina&Martin skriver:

lyder altså kedeligt  Håber dagen bliver lysere for dig !!!

Håber jeg virkelig også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.