Madplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Steph_Laurits

maria87 skriver:

yes fantastisk....

opskriften på min æggekage :

jeg starter med at skære en masse kartofler i tern, så putter jeg dem på panden til de bliver gyldne med salt og peber, derefter ligger jeg dem ned i bunden i et stort fad, så skærer jeg en masse store tomater i skiver og ligger oven på de stegte kartofler i fadet. så tager jeg min skinke i strimler og ligger ud over kartofler og tomater, og derefter hælder jeg æggemassen ud over det hele og i ovenen ca. 30 minutter den smager hammer hammer godt ....

SHIT den lyder lækker!!

Den må simpelthen prøves en dag!

Hvad serverer du til den?
Kan der serveres andet end rugbrød? Har en kæreste herhjemme der ikke gider rugbrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

B&J

maria87 skriver:

yes fantastisk....

opskriften på min æggekage :

jeg starter med at skære en masse kartofler i tern, så putter jeg dem på panden til de bliver gyldne med salt og peber, derefter ligger jeg dem ned i bunden i et stort fad, så skærer jeg en masse store tomater i skiver og ligger oven på de stegte kartofler i fadet. så tager jeg min skinke i strimler og ligger ud over kartofler og tomater, og derefter hælder jeg æggemassen ud over det hele og i ovenen ca. 30 minutter den smager hammer hammer godt ....

wow den skal bare prøves en dag.... er kartoflerne kogt inden du steger dem eller???

Anmeld

9. januar 2011

maria87

B&J skriver:

wow den skal bare prøves en dag.... er kartoflerne kogt inden du steger dem eller???

nej kartoflerene skal ikke koges først

Anmeld

9. januar 2011

maria87

StephanieJ skriver:

SHIT den lyder lækker!!

Den må simpelthen prøves en dag!

Hvad serverer du til den?
Kan der serveres andet end rugbrød? Har en kæreste herhjemme der ikke gider rugbrød

og til sidst Putter jeg Lige en masse purløg ud over æggekagen når den er Færdig, og så har jeg servede rugbrød til ..

man kan jo sagtnes lave en lækker salat til hvis man har lyst til det istedet for rugbrød

Anmeld

9. januar 2011

B&J

maria87 skriver:

nej kartoflerene skal ikke koges først

okay takker

Anmeld

10. januar 2011

Steph_Laurits

maria87 skriver:

og til sidst Putter jeg Lige en masse purløg ud over æggekagen når den er Færdig, og så har jeg servede rugbrød til ..

man kan jo sagtnes lave en lækker salat til hvis man har lyst til det istedet for rugbrød

Kanon toplækker!

Kæresten må sgu leve uden mad den dag så  Haha!

Tusinde tak!

Anmeld

10. januar 2011

maria87

StephanieJ skriver:

Kanon toplækker!

Kæresten må sgu leve uden mad den dag så  Haha!

Tusinde tak!

hihi så lidt da

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

Nalle skriver:

Hvordan laver du fyldt kyllinge bryst, med rodfrugter?

Sorry det sene svar men glemte alt om det. tager kyllingbryster og flækker midt ogver og fylder med ost. derefter vikler jeg bacon omkring og i ovnen rodfrugterne skræller jeg og skær i skiver olie på salt og hvidløg og i ovnen. NEMT

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Chatarina skriver:

Sorry det sene svar men glemte alt om det. tager kyllingbryster og flækker midt ogver og fylder med ost. derefter vikler jeg bacon omkring og i ovnen rodfrugterne skræller jeg og skær i skiver olie på salt og hvidløg og i ovnen. NEMT

Det lyder rigtig lækkert

Anmeld

10. januar 2011

Lone Jakobsen

så fik jeg lige en masse dejlig inspiration her er vores plan:

mandag: stegt flæsk med kartofler og grøntsager

tirsdag: pasta carbonare

onsdag: fiskefileter med kartofler og råkost

torsdag: pariserbøf med salat

fredag: risengrød

lørdag: marineret kalkun med hasselback kartofler

søndag: kartoffel-porresuppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.