Rust Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Hos cykelhandlere kan du købe rustfjerner a la autosol. Det er sådan an slags pudsecreme som du gnider på med en klud og det fjerner rusten rigtig godt og unden af ødelægge noget

wow det lyder super godt... hvad koster sådan noget ca... tror lige jeg skal forbi cykle handleren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

JulieE

B&J skriver:

wow det lyder super godt... hvad koster sådan noget ca... tror lige jeg skal forbi cykle handleren

Det er rigtig godt. Vi har brugt det bl.a. til at fikse en brugt let rusten cykel op og barnevognen fik også en omgang med det mellem nr 1 og nr 2 Jeg mener det koster omkring 30-40 kr for en tube

Anmeld

3. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Det er rigtig godt. Vi har brugt det bl.a. til at fikse en brugt let rusten cykel op og barnevognen fik også en omgang med det mellem nr 1 og nr 2 Jeg mener det koster omkring 30-40 kr for en tube

jamen så er det jo billigt... ja det skal  jeg da lige have fingerne i... hvis det lige kan tage de små rust rundt omkring så den ser lækker ud igen

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

B&J skriver:

jamen så er det jo billigt... ja det skal  jeg da lige have fingerne i... hvis det lige kan tage de små rust rundt omkring så den ser lækker ud igen

Ja, det er bestemt ikke nogen herregård Det tager selvfølgelig lidt tid at pudse det af , men nemt er det

Anmeld

3. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Ja, det er bestemt ikke nogen herregård Det tager selvfølgelig lidt tid at pudse det af , men nemt er det

Anmeld

3. januar 2011

Noah08

Der findes også et produkt der hedder autosol der fjerner rust/ flyverust og bagefter beskytter mod rust, det er i en tube som du kan få hos cykelhandler og nogen babyudstyrsbutikker og det er ikke så dyrt. Man skal bare ikke bruge det på fælgene. Det er rigtig godt

Anmeld

3. januar 2011

quity

B&J skriver:

okay ja for den skal jo ikke ridses helst ikke dag... ved du hvor man kan købe det wd40???

Thansen, cykelhandlere og sådanne steder

Anmeld

3. januar 2011

B&J

quity skriver:

Thansen, cykelhandlere og sådanne steder

Taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.