Rust Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

B&J

selve bræmsen eller hvad den ikke hedder på barnevognen er blevet rusten efter alt dette is og sne og salt hvordan dælen kan jeg fjerne det så den ser super fin ud igen

Mange krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Anette&Sophia

selve bræmsen eller hvad den ikke hedder på barnevognen er blevet rusten efter alt dette is og sne og salt hvordan dælen kan jeg fjerne det så den ser super fin ud igen

Mange krammer her fra

de skal renses af med sandpapir - det siger min mand ihvert fald :p

Anmeld

2. januar 2011

B&J

anetteb skriver:

de skal renses af med sandpapir - det siger min mand ihvert fald :p

okay hvad for en slags sandpapir?? jeg er ikke god til sådan noget nemlig men væk det skal det

Anmeld

2. januar 2011

Anette&Sophia

B&J skriver:

okay hvad for en slags sandpapir?? jeg er ikke god til sådan noget nemlig men væk det skal det

80 korn
men klodserne skal pilles af, og renses for sig og skiven for sig

Anmeld

2. januar 2011

B&J

anetteb skriver:

80 korn
men klodserne skal pilles af, og renses for sig og skiven for sig

okay jepper det må jeg prøve taak søde.. super dejligt så det kan komme væk og jeg kan få en lækker vogn igen

Anmeld

2. januar 2011

Anette&Sophia

B&J skriver:

okay jepper det må jeg prøve taak søde.. super dejligt så det kan komme væk og jeg kan få en lækker vogn igen

det var da så lidt, selvom det nok burde være min mekaniker mand du skulle takke. hihi.

- men rust for også bare alt til at se så gammelt ud.

Anmeld

2. januar 2011

quity

Sandpapir på en barnevogn ville jeg aldrig bruge, for det ridser jo og gør at der endnu lettere kommer rust. Prøv derimod at bruge wd40. Det er en slags olie der er rigtig god til alt også til at løsne rust med.

Anmeld

3. januar 2011

B&J

quity skriver:

Sandpapir på en barnevogn ville jeg aldrig bruge, for det ridser jo og gør at der endnu lettere kommer rust. Prøv derimod at bruge wd40. Det er en slags olie der er rigtig god til alt også til at løsne rust med.

okay ja for den skal jo ikke ridses helst ikke dag... ved du hvor man kan købe det wd40???

Anmeld

3. januar 2011

B&J

anetteb skriver:

det var da så lidt, selvom det nok burde være min mekaniker mand du skulle takke. hihi.

- men rust for også bare alt til at se så gammelt ud.

ja nemlig også gammel er den nu heller ikke og skal da gerne holde

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Hos cykelhandlere kan du købe rustfjerner a la autosol. Det er sådan an slags pudsecreme som du gnider på med en klud og det fjerner rusten rigtig godt og unden af ødelægge noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.