Endelig har vi været på indkøb.... I LIKE!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

piadas

Sofia skriver:

Hej Girls. Vil egentlig ikke noget særligt med dette indlæg, men har sådan lyst til at fortælle, at vi har været i Ønskebørn i dag, og købt de første ting! Det var Ønskebørn i Cityvest i Århus, og hold fast en god service vi fik. Det var ejeren selv vi handlede med, og han var meget meget hjælpsom.

Vi fik købt den kombivogn vi skal have, den er fra Emmaljunga. Vi har købt den som en klapvognsmodel, og så derudover har vi købt en almindelig lift, som er nem for mig at bære, vi bor på 3. sal så, det skulle være en ekstra let en! Så har vi købt en lækker voksi, som kan bruges når liften bliver for lille! Farven vi har bestilt vognen i er brun, med noget mønster i guld. Han var ikke hundrede procent sikker på han kunne skaffe lige netop den farve, da det er en limited edition, men jeg håber håber håber, og er spændt på at han ringer og opdaterer i den kommende uge. Vi fik også købt et blåt flexibath, jeg var meget i tvivl om farven, nu hvor vi ikke kender kønnet - men den blå var så frisk og fin i farven, det minder mig om havet, og det kan en lille pige også godt svømme i Som en sidste ting købte vi en rigtig god dun babydyne. Vi har lidt problemer med opvarmning i lejligheden, det er en gammel ejendom, så det var vigtigt for os at finde en ekstra varm dyne. Det er så dejligt der er taget hul på baby-indkøbene. Her til sidst kommer lige lidt billeder Har I ellers gjort jer nogle gode køb på det seneste? Januarudsalget bringer jo shoppelysten frem i de fleste !!

Hvor er det dejligt for dig at få startet! Der er altså ikke noget bedre end at babyshoppe - det er bare hyggeligt!

Det er altså helt vildt smart med det badekar. Vi har desværre købt et almindeligt - jeg anede faktisk ikke, at de fandtes i den sammenklappelige udgave, men mon ikke vi overlever!

Jeg synes, det er lidt træls, at vi faktisk ikke mangler noget - vi har vist fået købt det hele, så hvad er det så lige jeg skal lave nu når jeg lige har startet min barsel?! Nå, der er i hvert fald ét projekt - fyld fryseren!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Riksen

Er du vimmer den er lækker! Tillykke med kareten Dejligt med en update og billeder af jeres shoppingtur.

Kram!

Anmeld

3. januar 2011

CA

Blir som Pia også helt misundelig over at jeg vist ikke mangler mere... Udover det sidste ammegrej til mutti, men det er jo keeedligt og alt for dyrt

Badekaret ville jeg også gerne have haft - og i blå, fordi det er SÅ fint! Men Martin synes godt vi kunne spare de 250 og købe det i IKEA når nu vi har masser af plads. Måtte give ham ret og ja, det passer også perfekt under skabene i badeværelset, så det er okay 

God shoppelyst

Anmeld

3. januar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hej Girls. Vil egentlig ikke noget særligt med dette indlæg, men har sådan lyst til at fortælle, at vi har været i Ønskebørn i dag, og købt de første ting! Det var Ønskebørn i Cityvest i Århus, og hold fast en god service vi fik. Det var ejeren selv vi handlede med, og han var meget meget hjælpsom.

Vi fik købt den kombivogn vi skal have, den er fra Emmaljunga. Vi har købt den som en klapvognsmodel, og så derudover har vi købt en almindelig lift, som er nem for mig at bære, vi bor på 3. sal så, det skulle være en ekstra let en! Så har vi købt en lækker voksi, som kan bruges når liften bliver for lille! Farven vi har bestilt vognen i er brun, med noget mønster i guld. Han var ikke hundrede procent sikker på han kunne skaffe lige netop den farve, da det er en limited edition, men jeg håber håber håber, og er spændt på at han ringer og opdaterer i den kommende uge. Vi fik også købt et blåt flexibath, jeg var meget i tvivl om farven, nu hvor vi ikke kender kønnet - men den blå var så frisk og fin i farven, det minder mig om havet, og det kan en lille pige også godt svømme i Som en sidste ting købte vi en rigtig god dun babydyne. Vi har lidt problemer med opvarmning i lejligheden, det er en gammel ejendom, så det var vigtigt for os at finde en ekstra varm dyne. Det er så dejligt der er taget hul på baby-indkøbene. Her til sidst kommer lige lidt billeder Har I ellers gjort jer nogle gode køb på det seneste? Januarudsalget bringer jo shoppelysten frem i de fleste !!

Ih hvor er det flot det hele! Især vognen - den blir jo perfekt at lufte rundt i Århus C's toppede brosten. Selvfølgelig kan et blåt flexi bad bruges til en pige. Synes simpelthen de er så smarte. Vi har købt et grønt, og jeg glæder mig til at tage det i brug - lige om lidt

Og  for Ønskebørn - det er helt klart også den bedste baby-/børnebutik vi har været i her i Århus. Var helt ærgerlig over at vi kun skulle købe småting (eller - ikke barnevogn, puslebord eller seng) da vi var der. Jeg kunne have brugt såååå mange penge!

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Jeg var i ønskebørn i Horsens i dag og købe en babyalarm (jep, så overgav vi os også... Mikkel bestemte og vi købte Super Nova'en, da den var "sejest". Heldigvis sat ned med 300 kr) Men i Ønskebørn i Horsens havde de VILDT mange bodyer til 10 kr. stykket både lange og korte ærmer, og natdragter 4 stk. for 100 kr. Det var super billigt og der var MANGE forskellige at vælge imellem!

Mikkel nægter cocktailen! Han har besluttet at det er bedst at Bimmeren kommer når Bimmeren er parat, og åbenbart ikke når jeg er parat! WHAT!??? Siden hvornår ved en baby hvad der er bedst for den selv? Altså, jeg som dens mor, må da være aller bedst til at tolke dens behov, og det er KLART at komme ud til moar så hurtigt som muligt!! 

Derudover sidder jeg også og roder med tax. Har du helt tjek på hvornår en aktieindkomst/afståelse skal beskattes under personlig indkomst, kapitalindkomst eller efter aktieavancebeskatningsloven?  Den der PSL § 4a ridder mig som en mare!!! Hvorfor skal også LL blandes ind i det? Jebus!!

Jeg var i Ønskebørn i Horsens den 31. december, og der købte jeg lige præcis nogle af de der bodyer til en 10er, så billigt Uf jeg sidder også med skat, men er slet ikke kommet til det med aktier endnu, jeg er kun ved kapitel 2 om det med afståelse af fast ejendom, så kan roligt sige at jeg på ingen måde har styr på det med, hvor aktieindkomsten skal beskattes, og gyyys jeg glæder mig ikke til jeg når til det!!

Mikkel altså, jeg synes helt klart cocktailen er vejen frem. Kan forestille mig, at utålmodigheden breder sig, når man når så langt som du er nu... Men måske har Bimmeren bare fra starten af hørt dit ønske om at vente til efter den 12. januar, og derfor har han i sinde at opfylde det Jeg har jo forresten også fået dispensation nu - så skønt, måske kan det hjælpe lidt i forhold til at jeg så ca. har læst halvt så meget som alle andre.

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih hvor er det flot det hele! Især vognen - den blir jo perfekt at lufte rundt i Århus C's toppede brosten. Selvfølgelig kan et blåt flexi bad bruges til en pige. Synes simpelthen de er så smarte. Vi har købt et grønt, og jeg glæder mig til at tage det i brug - lige om lidt

Og  for Ønskebørn - det er helt klart også den bedste baby-/børnebutik vi har været i her i Århus. Var helt ærgerlig over at vi kun skulle købe småting (eller - ikke barnevogn, puslebord eller seng) da vi var der. Jeg kunne have brugt såååå mange penge!

Synes også den er lækker, og de har netop nu ringet fra Ønskebørn og sagt at der var to tilbage hos Emmaljunga i den der limited eiditon, og den ene bliver vores, yes yes yes Den kommer hjem i uge 6 ca. så må vi se hvornår jeg henter den. Min svigermor mener pga. overtro at vi skal vente til jeg har født, meeeen jeg vil nu gerne have liften med på sygehuset til at fragte babyen hjem i så tror altså vi henter den inden

Uge 1 er nu startet, jeg venter og venter og venter på SPAM på mobilen!

Anmeld

3. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg var i Ønskebørn i Horsens den 31. december, og der købte jeg lige præcis nogle af de der bodyer til en 10er, så billigt Uf jeg sidder også med skat, men er slet ikke kommet til det med aktier endnu, jeg er kun ved kapitel 2 om det med afståelse af fast ejendom, så kan roligt sige at jeg på ingen måde har styr på det med, hvor aktieindkomsten skal beskattes, og gyyys jeg glæder mig ikke til jeg når til det!!

Mikkel altså, jeg synes helt klart cocktailen er vejen frem. Kan forestille mig, at utålmodigheden breder sig, når man når så langt som du er nu... Men måske har Bimmeren bare fra starten af hørt dit ønske om at vente til efter den 12. januar, og derfor har han i sinde at opfylde det Jeg har jo forresten også fået dispensation nu - så skønt, måske kan det hjælpe lidt i forhold til at jeg så ca. har læst halvt så meget som alle andre.

Det er SÅ skønt for dig at du har fået dispensation også! Altså det manglede da også bare!

Jamen, det bliver spændende om vi ses i Benjamin Hallen i næste uge så!!!!

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hvor er det bare nogle lækre ting I har fået Sofia! Jeg har ikke handlet i Ønskebørn i Århus men derimod den i Kolding! Jeg har ligeså meget ros til afdelingen der, som I andre har til den i Århus, og har (næsten) sværget ikke at sætte mine ben i Babysam, så længe Ønskebørn findes i både Kolding og Fredericia!

Jeg har også shoppet i dag - og på det sidste, men jeg vil ikke hugge din tråd, så jeg opretter min egen

Uh jeg må fluks ind og se din shoppe-tråd

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

piadas skriver:

Hvor er det dejligt for dig at få startet! Der er altså ikke noget bedre end at babyshoppe - det er bare hyggeligt!

Det er altså helt vildt smart med det badekar. Vi har desværre købt et almindeligt - jeg anede faktisk ikke, at de fandtes i den sammenklappelige udgave, men mon ikke vi overlever!

Jeg synes, det er lidt træls, at vi faktisk ikke mangler noget - vi har vist fået købt det hele, så hvad er det så lige jeg skal lave nu når jeg lige har startet min barsel?! Nå, der er i hvert fald ét projekt - fyld fryseren!!

Projekt fyld-fryseren er skrevet på min liste, det må blive i marts jeg fuldfører opgaven Synes det må være dejligt for jer, at I er færdige, men på den anden side glæder jeg mig også til at skulle købe alle de ting vi mangler, så det er sådan lidt ambivalent.

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Det er SÅ skønt for dig at du har fået dispensation også! Altså det manglede da også bare!

Jamen, det bliver spændende om vi ses i Benjamin Hallen i næste uge så!!!!

Satser stærkt på vi ses uanset hvad, you can do it, og eventuelt amme på meget meget kort tid, I know you can!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.