DK skriver:
Jeg var i ønskebørn i Horsens i dag og købe en babyalarm (jep, så overgav vi os også... Mikkel bestemte og vi købte Super Nova'en, da den var "sejest". Heldigvis sat ned med 300 kr) Men i Ønskebørn i Horsens havde de VILDT mange bodyer til 10 kr. stykket både lange og korte ærmer, og natdragter 4 stk. for 100 kr. Det var super billigt og der var MANGE forskellige at vælge imellem!
Mikkel nægter cocktailen! Han har besluttet at det er bedst at Bimmeren kommer når Bimmeren er parat, og åbenbart ikke når jeg er parat!

WHAT!??? Siden hvornår ved en baby hvad der er bedst for den selv? Altså, jeg som dens mor, må da være aller bedst til at tolke dens behov, og det er KLART at komme ud til moar så hurtigt som muligt!! 

Derudover sidder jeg også og roder med tax. Har du helt tjek på hvornår en aktieindkomst/afståelse skal beskattes under personlig indkomst, kapitalindkomst eller efter aktieavancebeskatningsloven? Den der PSL § 4a ridder mig som en mare!!! Hvorfor skal også LL blandes ind i det? Jebus!!
Jeg var i Ønskebørn i Horsens den 31. december, og der købte jeg lige præcis nogle af de der bodyer til en 10er, så billigt
Uf jeg sidder også med skat, men er slet ikke kommet til det med aktier endnu, jeg er kun ved kapitel 2 om det med afståelse af fast ejendom, så kan roligt sige at jeg på ingen måde har styr på det med, hvor aktieindkomsten skal beskattes, og gyyys jeg glæder mig ikke til jeg når til det!!
Mikkel altså, jeg synes helt klart cocktailen er vejen frem. Kan forestille mig, at utålmodigheden breder sig, når man når så langt som du er nu... Men måske har Bimmeren bare fra starten af hørt dit ønske om at vente til efter den 12. januar, og derfor har han i sinde at opfylde det
Jeg har jo forresten også fået dispensation nu - så skønt, måske kan det hjælpe lidt i forhold til at jeg så ca. har læst halvt så meget som alle andre.
Anmeld