Hej Girls. Vil egentlig ikke noget særligt med dette indlæg, men har sådan lyst til at fortælle, at vi har været i Ønskebørn i dag, og købt de første ting! Det var Ønskebørn i Cityvest i Århus, og hold fast en god service vi fik. Det var ejeren selv vi handlede med, og han var meget meget hjælpsom.
Vi fik købt den kombivogn vi skal have, den er fra Emmaljunga. Vi har købt den som en klapvognsmodel, og så derudover har vi købt en almindelig lift, som er nem for mig at bære, vi bor på 3. sal så, det skulle være en ekstra let en! Så har vi købt en lækker voksi, som kan bruges når liften bliver for lille! Farven vi har bestilt vognen i er brun, med noget mønster i guld. Han var ikke hundrede procent sikker på han kunne skaffe lige netop den farve, da det er en limited edition, men jeg håber håber håber, og er spændt på at han ringer og opdaterer i den kommende uge. Vi fik også købt et blåt flexibath, jeg var meget i tvivl om farven, nu hvor vi ikke kender kønnet - men den blå var så frisk og fin i farven, det minder mig om havet, og det kan en lille pige også godt svømme i
Som en sidste ting købte vi en rigtig god dun babydyne. Vi har lidt problemer med opvarmning i lejligheden, det er en gammel ejendom, så det var vigtigt for os at finde en ekstra varm dyne. Det er så dejligt der er taget hul på baby-indkøbene. Her til sidst kommer lige lidt billeder
Har I ellers gjort jer nogle gode køb på det seneste? Januarudsalget bringer jo shoppelysten frem i de fleste !! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld