Endelig har vi været på indkøb.... I LIKE!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Sofia

Hej Girls. Vil egentlig ikke noget særligt med dette indlæg, men har sådan lyst til at fortælle, at vi har været i Ønskebørn i dag, og købt de første ting! Det var Ønskebørn i Cityvest i Århus, og hold fast en god service vi fik. Det var ejeren selv vi handlede med, og han var meget meget hjælpsom.

Vi fik købt den kombivogn vi skal have, den er fra Emmaljunga. Vi har købt den som en klapvognsmodel, og så derudover har vi købt en almindelig lift, som er nem for mig at bære, vi bor på 3. sal så, det skulle være en ekstra let en! Så har vi købt en lækker voksi, som kan bruges når liften bliver for lille! Farven vi har bestilt vognen i er brun, med noget mønster i guld. Han var ikke hundrede procent sikker på han kunne skaffe lige netop den farve, da det er en limited edition, men jeg håber håber håber, og er spændt på at han ringer og opdaterer i den kommende uge. Vi fik også købt et blåt flexibath, jeg var meget i tvivl om farven, nu hvor vi ikke kender kønnet - men den blå var så frisk og fin i farven, det minder mig om havet, og det kan en lille pige også godt svømme i Som en sidste ting købte vi en rigtig god dun babydyne. Vi har lidt problemer med opvarmning i lejligheden, det er en gammel ejendom, så det var vigtigt for os at finde en ekstra varm dyne. Det er så dejligt der er taget hul på baby-indkøbene. Her til sidst kommer lige lidt billeder Har I ellers gjort jer nogle gode køb på det seneste? Januarudsalget bringer jo shoppelysten frem i de fleste !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Marco2

Hvor er den flot Sofia. Håber Thomas får den limited edition til Jer.

Og er det ikke bare dejligt at få de der ting på plads?

Og er da glad for at du ku' lide servicen ude i Ønskebørn. Det er min kærestes kammi der har den. Så det er også ofte der vi køber ting. Så kan vi jo få lidt procenter  And we like!

AG

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Og er da glad for at du ku' lide servicen ude i Ønskebørn. Det er min kærestes kammi der har den. Så det er også ofte der vi køber ting. Så kan vi jo få lidt procenter  And we like!

AG

Jeg kan virkelig kun sige positive ting om den service vi fik, han gik 100 procent efter at finde den løsning til os der passede til de behov vi har og han var så sød og hjælpsom! Du må gerne give min ros videre Også dejligt at vide, at han vidste hvad han snakkede om. Han fortalte han selv havde børn.

Anmeld

2. januar 2011

Multebær

Jubii sikke nogle dejlige ting du har fået dig 

Anmeld

2. januar 2011

Lene76

Marco2 skriver:

AG

Hehe Ja Thomas gir kanon service, og han blir vildt glad for at høre at du har skrevet det herinde  Har kendt Thomas (big) siden vi var teenager tror jeg ca..... så jeg fortrækker osse og handle der, også er det jo et plus med go service og procenter hehe

Rigtig fine ting i har fået købt idag

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

Lene76 skriver:

Hehe Ja Thomas gir kanon service, og han blir vildt glad for at høre at du har skrevet det herinde  Har kendt Thomas (big) siden vi var teenager tror jeg ca..... så jeg fortrækker osse og handle der, også er det jo et plus med go service og procenter hehe

Rigtig fine ting i har fået købt idag

Er kun glad for at kunne anbefale hans service til andre herinde, jeg kunne ikke være mere tilfreds

Anmeld

2. januar 2011

DK

Der har vi også handlet, og også med ejeren! Vi synes også kun vi fik den BEDSTE service, hvilket ellers er noget af et særsyn i baby-butikker i dag! Han rådgav os rigtig godt og gav sig god tid, også selvom vi ikke skulle købe nogel "store" ting!

Hvor ER det en fin vogn i har købt! Jeg synes den ser super lækker ud i farven også! Så endte det alligevel med kombi'en? Når i nu bor helt på 3. så er jeg sikker på at du bliver rigtig glad for dit valg!

Og fint med blåt flexi, det er jo lige sådan et vi også har. Jeg valgte det heller ikke pga. drengefarven (selvom Bimmeren er en dreng) men fordi at jeg tænkte at det blå ville være ligeså friskt og lækkert som en lille pool!!! (Plus at den måske ville holde sig lidt mere "lækker" at kigge på i hjørnerne, end fx. den hvide hvor ALT skidt jo straks springer i øjenene)

Men tillykke med de første indkøb!! Var det ikke bare skøøøønt?

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Der har vi også handlet, og også med ejeren! Vi synes også kun vi fik den BEDSTE service, hvilket ellers er noget af et særsyn i baby-butikker i dag! Han rådgav os rigtig godt og gav sig god tid, også selvom vi ikke skulle købe nogel "store" ting!

Hvor ER det en fin vogn i har købt! Jeg synes den ser super lækker ud i farven også! Så endte det alligevel med kombi'en? Når i nu bor helt på 3. så er jeg sikker på at du bliver rigtig glad for dit valg!

Og fint med blåt flexi, det er jo lige sådan et vi også har. Jeg valgte det heller ikke pga. drengefarven (selvom Bimmeren er en dreng) men fordi at jeg tænkte at det blå ville være ligeså friskt og lækkert som en lille pool!!! (Plus at den måske ville holde sig lidt mere "lækker" at kigge på i hjørnerne, end fx. den hvide hvor ALT skidt jo straks springer i øjenene)

Men tillykke med de første indkøb!! Var det ikke bare skøøøønt?

Synes også vognen er sååå fin - tror vi bliver glad for kombimodellen, selvom jeg jo har været så meget i tvivl. Men nu vil vi finde en barnevogn til altanen, som ikke sådan er helt elendig, altså en der kan køre sådan okay godt, så vi, hvis vi får brug for det, kan benytte den til transport den første vinter. Ham i Ønskebørn sagde dog, at de i Norge bruger en voksi pose i 20 graders frost, så det burde sagtens kunne gå med en voksi i klapvognen. Men ja, du ved jo hvor meget jeg spekulerer

Jo du kan tro det var SKØNT at få købt ind og "begyndt", i morgen hamstrer jeg stofbleer og natdragter i Føtex Knus til dig, og se nu at komme i gang med den fødsel Måske du liiiiige skulle prøve den dér cocktail!

Anmeld

2. januar 2011

AnneBJ

Hvor er det bare nogle lækre ting I har fået Sofia! Jeg har ikke handlet i Ønskebørn i Århus men derimod den i Kolding! Jeg har ligeså meget ros til afdelingen der, som I andre har til den i Århus, og har (næsten) sværget ikke at sætte mine ben i Babysam, så længe Ønskebørn findes i både Kolding og Fredericia!

Jeg har også shoppet i dag - og på det sidste, men jeg vil ikke hugge din tråd, så jeg opretter min egen

Anmeld

2. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Synes også vognen er sååå fin - tror vi bliver glad for kombimodellen, selvom jeg jo har været så meget i tvivl. Men nu vil vi finde en barnevogn til altanen, som ikke sådan er helt elendig, altså en der kan køre sådan okay godt, så vi, hvis vi får brug for det, kan benytte den til transport den første vinter. Ham i Ønskebørn sagde dog, at de i Norge bruger en voksi pose i 20 graders frost, så det burde sagtens kunne gå med en voksi i klapvognen. Men ja, du ved jo hvor meget jeg spekulerer

Jo du kan tro det var SKØNT at få købt ind og "begyndt", i morgen hamstrer jeg stofbleer og natdragter i Føtex Knus til dig, og se nu at komme i gang med den fødsel Måske du liiiiige skulle prøve den dér cocktail!

Jeg var i ønskebørn i Horsens i dag og købe en babyalarm (jep, så overgav vi os også... Mikkel bestemte og vi købte Super Nova'en, da den var "sejest". Heldigvis sat ned med 300 kr) Men i Ønskebørn i Horsens havde de VILDT mange bodyer til 10 kr. stykket både lange og korte ærmer, og natdragter 4 stk. for 100 kr. Det var super billigt og der var MANGE forskellige at vælge imellem!

Mikkel nægter cocktailen! Han har besluttet at det er bedst at Bimmeren kommer når Bimmeren er parat, og åbenbart ikke når jeg er parat! WHAT!??? Siden hvornår ved en baby hvad der er bedst for den selv? Altså, jeg som dens mor, må da være aller bedst til at tolke dens behov, og det er KLART at komme ud til moar så hurtigt som muligt!! 

Derudover sidder jeg også og roder med tax. Har du helt tjek på hvornår en aktieindkomst/afståelse skal beskattes under personlig indkomst, kapitalindkomst eller efter aktieavancebeskatningsloven?  Den der PSL § 4a ridder mig som en mare!!! Hvorfor skal også LL blandes ind i det? Jebus!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.