Lægebesøg 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Plysbjørnen

Så har jeg været ved læge og alt så farlig fint ud, blodtryk perfekt, og flot lavt blodsukker... Fik taget en blodprøve til levertal, da bl.a. min mave klør lidt en gang i mellem...

Det eneste min læge ikke var så tilfreds med er at Lillebror ligger på tværs efter hans vurdering:S. Så vi blev enige om at når jeg nu alligevel skal ud og snakke med den "kære" læge ude på sygehuset på fredag... Så skulle jeg lige vise ham hvad min læge havde skrevet i Journalen... Så der er åbenbart ikke stor sandsynlighed for at han når at vende sig...

Men okay, det forklare jo da i hvert fald hvorfor jeg næsten konstant har ondt i den ene side af maven især (føles som side stik)... Men jeg skal da bare være glad hvis det er, for så er de tvunget til at give mig mit kejsersnit :D.

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

BellaT

Neeiij, hvor er du tæt på termin! Allerede. Det er bare helt vildt!
Måske Lillebror bare VIL ud med kejsersnit. Ha Ha. Det kan du så håbe på.
Super at alt er fint. Og nu sker det jo snart! Lige om lidt.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

9. september 2008

Anja

Dejligt, at alt er super fint.

Og ja, det kommer jo til at give sig selv, hvis lillebror ikke vender rigtigt i maven, så er det jo pks. Det var jo grunden til at jeg fik pks med Elias. Han lå også på tværs i uge 35, men det reagerede min læge bare ikke på, han noterede det bare. Da jeg så kom til uge 38, så vendte han med numsen nedad, et enkelt mislykket vendingsforsøg og så var det tid til dato for pks.

Har dog fået at vide på Slagelse sygehus, at de ikke laver vendingsforsøg, hvis man tidligere har fået ks da livmoderen er mere skrøbelig og ikke nødvendigvis kan holde til presset.

Håber da lidt for dig, at han ikke stiller sig rigtigt, når nu du SÅ gerne vil have pks :)

Anja 35+0 - og mega plukveer og jag i den nederste del af maven :S

Anmeld

9. september 2008

Susan1978

Ei hvor er det spændende at der snart kommer nye bebser til.

min kollega - hende jeg vikarierer for - har fået PKS i dag, da lillebror blev scannet til at veje 4500 gram og det ville de ikke byde hendes tidligere KS ar.

så jeg sidder spændt og venter på en sms. :)

Susan

Anmeld

9. september 2008

Muffinmus

Nøj det går hurtigt hva...synes næsten lige du er blevet gravid:)
Hm... godt du er glad for at det kan blive KS... Jeg ville tude mig halvt ihjel hvis det var mig. Men vi er jo alle så dejligt forskellige. Men det kan være et vendingsforsøg ville du hvis det er. Godt at alt så fint ud:)

Anmeld

10. september 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Nøj det går hurtigt hva...synes næsten lige du er blevet gravid:)
Hm... godt du er glad for at det kan blive KS... Jeg ville tude mig halvt ihjel hvis det var mig. Men vi er jo alle så dejligt forskellige. Men det kan være et vendingsforsøg ville du hvis det er. Godt at alt så fint ud:)

Som Anja nævner lidt længere oppe laver de ikke vendingsforsøg når man har fået ks en gang... (det læste jeg mig til inde på NB)... Men der må være noget du har fået galt i halsen, jeg blev gravid allerede i januar, så Anja og mig følges af side om side (vi har termin samme dag)...

Måske Lillebror bare VIL ud med kejsersnit. Ha Ha. Det kan du så håbe på.

Se det er jo det jeg lidt håber på, håber i hvert fald at når jeg skal der ud på fredag at han så tilbyder at scanne med det samme så vi ikke skal ligge og køre der ud igen senere fordi han ikke har vendt sig...

Betina

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

ikke på vildkår om jeg fatter noget af det her...altså at du snart skal føde!

hvor er tiden for dig og Anja dog blevet af?

hallo....om en uge er du lige så langt henne som da jeg fik tif...altså!

jeg fatter det ikke trold...og pludselig kan jeg da egentlig godt se detkan blive rimelig umuligt for dig og Anja at være med til fest...lol...

dejligt med et godt lægebesøg, det er skønt når alt er fint!(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.